gezocht: Bouwtekening F117 stealth

• Topicstarter Topicstarter marcel_cessna182
  • Startdatum Startdatum
M

marcel_cessna182

Guest
hoi,

ik ben op zoek n aar duidelijke tekeningen van een F117 stealth vliegtuig.
heeft iemand deze liggen of weet iemand waar ik die kan vinden?
zoek je zelf nog wat, dan kun je me altijd mailen want ik heb zo'n 400 mb aan tekeningen van alle soorten vliegtuigen
(maar geen F117 :( :( :( :( )

alvast bedankt

In een oude RC Modeller heeft een keer een tekening gestaan van een F117 met intrekbaar landingsgestel voor een 7,5cc 2 takt (geloof ik).

Heb dit tijdschrift nog wel maar zit in de verhuisdozen en die gaan pas over 3 maanden weer open.
En oom nu even 4 dozen vol met modelbouwtijdschriften te doorzoekn is een beetje veel.

Dus ik heb hem wel maar je zult even moeten wachten :?

Heb direct even voor je gezocht en je zou hem ook zelf kunnen bestellen:
[web:81120e9570]http://www.rcmmagazine.com/store/store-plans-catalog-tem.html?item=plans:PL-1229&sid=0001gjaK17n3HJEteY2h9y7[/web:81120e9570]

Kijk da`s dezelfde tekening als ik bedoel maar dan voor nop, helemaal goed :thumbsup:

dank je wel voor de tekening.
hoop dat ik er een beetje uit kom!
nogmaals bedankt

Welke aandrijving heb je op het oog? Ik heb er ergens eentje liggen voor een speed 400 in de neus. Daarnaast werk ik aan een EDF versie hiervan, maar dat heeft nog een beetje tijd nodig.

met de motor types ben ik nog niet helemaal thuis, maar heb een zeer lichte motor liggen met een ontzettend lichte regelaar. samen met een 3 cellige lipo accu.
maareuh..... heb je tekeningen liggen van die stealth of heb je die al gemaakt?

De tekening voor een prop versie heb ik ergens liggen. Die voor de ducted fan moet ik nog op papier zetten en eerst zelf testen.

Zier er wel erg leuk uit !!

Ik ga deze tekeningen proberen om te zetten naar CAD en dan eens kijken of het lukt met EDF :!:

Lijkt me leuk :lol:

Mzzl Ba®t

Back