Gezocht: bouwtekening Robbe Charter

Hallo,

Ik heb een Robbe charter bouwdoos gekregen maar de tekening zit er niet bij.
Mocht iemand nog ergens een tekening hebben liggen, of een site met de tekening
kennen dan hoor ik het graag. :D

Mvg,

Sven

Hoi, ik heb net een tekening+bouwbeschrijving gekregen. Ik kan ze voor je inscannen als je even geduld hebt? Stuur anders maar even PB.

Jakkie takkie zei:
Hoi, ik heb net een tekening+bouwbeschrijving gekregen. Ik kan ze voor je inscannen als je even geduld hebt? Stuur anders maar even PB.
Wil je ze ff gewoon hier plaatsen heb ik er an andere mensen er ook wat aan :)

Aha, weer een nieuwe forummer en een aanstaand vlieger.

Je kunt ook zoeken naar discussies met de termen 'charter' EN '*tekening*' in de titel, er zijn er een stuk of tien.

Tips en aandachtspunten voor beginners:
http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/cms_articles.php
-> modelvliegen
-> Aandachtspunten voor het beginnen met modelvliegen.

Een forum is slechts een beperkt hulpmiddel, zoek ervaren hulp om je te leren vliegen (neemt starten en landen van je over), bespaart je tijd, geld, frustraties en onveilige situaties. Twee elkaar aanvullende en overlappende overzichten van clubs:
www.airtoi.com -> clubs
www.modelvliegsport.nl -> clubs

@Manuel: forummers kunnen mij altijd mailen/pb'en voor bouwtekeningen (niet alleen voor de charter) dus andere mensen hebben er ook al wat aan. Het zijn bestanden van rond de 5Mb per stuk dus die zet je nietzo maar even op het forum.

@Manuel: forummers kunnen mij altijd mailen/pb'en voor bouwtekeningen (niet alleen voor de charter) dus andere mensen hebben er ook al wat aan. Het zijn bestanden van rond de 5Mb per stuk dus die zet je nietzo maar even op het forum.

ik ben mijn tekening van de robbe charter type 1 tijdens verhuizing
kwijt geraakt
als jij deze voor mij hebt dan zou ik je zeer dankbaar zijn.

Back