Gezocht bouwtekeningen van Grand Banks 42

Goedemorgen,
Ik ben van plan een GB 42 te bouwen in 1:12.
Daarom zijn tekeningen zeer welkom. Ik heb nu een schetsje waarmee ik eigenlijk niet veel mee kan…
Ik ben benieuwd naar uw reactie!
Alvast bedankt!
Groeten
Erik

Goedemorgen, Erik! Het lijkt erop dat je op zoek bent naar bouwtekeningen van de Grand Banks 42 om een model in schaal 1:12 te bouwen. Een nobel streven!

Helaas kan ik je geen directe toegang tot specifieke bouwtekeningen bieden, maar ik raad je aan om de volgende stappen te overwegen:

1. Modelbouwforums: Je hebt al een discussie gestart op het ModelbouwForum.nl. Blijf actief in dit forum en vraag andere modelbouwers of ze tekeningen of tips hebben voor de Grand Banks 42.

2. Jachtmakelaars en scheepswerven: Neem contact op met jachtmakelaars of scheepswerven die ervaring hebben met de Grand Banks 42. Ze kunnen mogelijk tekeningen of technische documentatie delen.

3. Online bronnen: Doorzoek online modelbouwgemeenschappen, websites en archieven. Soms zijn er digitale versies van bouwtekeningen beschikbaar.
Over de Grand Banks 42 Classic zelf: Dit elegante trawlermodel is afkomstig uit de gewaardeerde Grand Banks 42-reeks. Het biedt een ruime salon, een volledig uitgeruste eigenaarshut met ensuite faciliteiten en een groot achterdek buiten12. Een prachtig project om na te bootsen in schaal 1:12!

Veel succes met je modelbouwavontuur, en ik hoop dat je snel de benodigde tekeningen vindt.

Heb je hier wat aan? Lage resolutie helaas. Is te koop op ebay
40ac86df34ecf996212e1af98860ce42.jpg

Op eBay staan idd plannen te koop
Je krijgt papieren tekening en digitale bestanden
Ideaal want dan gelijk spantenset laten frezen.
Scheelt berg werk

Back