Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
dat is een prima vliegtuig ik wil graag de tekening hebben.Hallo,
Ik heb nog een tekening van great planes de pt 40, deze heeft fijne vliegeigenschappen .
Het was mijn eerste kist en ik heb hem nu nog alleen niet meer in gebruik.
[FONT="]http://www.greatplanes.com/airplanes/gpma0118.jpg[/FONT]
Mvg
Ik wist niet dat die een spanwijdte van ongeveer 1,5-1,7m en een lengte ongveer 1,2-1,4m had
Wát een meligheid...:wink:
@ Stefan,
Je laat een plaatje zien van een kist met een brandstofmotor. Heb je al nagedacht over een keuze voor brandstof of elektro? Als je serieus wilt beginnen met deze hobby dan is het handig als je weet waar je je op moet richten bij het maken van bepaalde basis-investeringen. Ook kan de club waar je eventueel gaat vliegen een rol spelen. Er zijn clubs waar brandstof niet meer is toegestaan. Dat ligt dan overigens niet aan die club, maar aan de gemeente waarin ze zitten en de vergunning die ze van die gemeente krijgen.
Brandstof of elektro, het een is niet persé béter dan het ander...
Overigens, HAPPY NEWYEAR ALLEMAAL!!!![]()
Prima, ieder zijn dinghet word een bradstof vliegtuig,
En nu gaat het mis...want ik heb gehoort als je met een elektrische motor neerstoort is je motor stuk en dat wil ik niet
Nou, prima hoor...moet ik nog meer sparen ongeveer 100 euro en ik heb niet veel geld en mijn vader heeft veel motoren nog liggen...
en ja ik vind een brandstof motor mooier.
wat moet ik hiermee?als ik de link open van zo iets, krijg ik een schets van dick advocaat zijn gezicht te zien![]()
wat moet ik hiermee?![]()
die wil ik wel hebbenIk heb nog een bouwplan met bijbehorende handleiding liggen van een SIG 1/6 piper cub. Is wel 1,8m span maar vliegt super stabiel!
Groeten