Gezocht: Mini Truck RC testobjecten ....

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door Bart_Banaan, 25 dec 2004.

  1. Bart_Banaan

    Bart_Banaan Forum veteraan

    Lid geworden:
    26 nov 2003
    Berichten:
    5.964
    Locatie:
    RC-Junkies.nl
    Het RC magazine Radio Control zoekt in samenwerking met RC-Junkies.com vrijwilligers voor een Mega Mini test....

    Het maandblad Radio Control zal in samenwerking met RC-Junkies in het voorjaar 2005 een Megatest organiseren met alle mogelijke nieuwe Mini Trucks (1:18 ). Naast de Losi Mini-T is het de bedoeling om een Team Associated, GM, Xray, Venom, Schumacher, Trinity, Minizilla en elke andere Mini Truck naast elkaar te zetten en deze uitgebreid te vergelijken en natuurlijk te testen op een echt offroad buitencircuit. De ervaringen die wij zullen opdoen met de Mini Trucks zullen worden gepubliceerd in het maandblad Radio Control en op de website RC-Junkies, in een artikel waarin de bezitters ook aan het woord gelaten worden over hun ervaringen met hun auto's.

    [​IMG][​IMG]

    Nu willen wij graag iedereen die in het bezit is van een Mini Truck oproepen om mee te doen aan deze Mega Test, wat natuurlijk ook meteen een gezellige bijeenkomst is voor vele Mini Truck bezitters! Wie hier aan mee wil doen kan zich opgeven via het hier onder genoemde e-mailadres. Natuurlijk hopen wij op vele enthousiaste reacties van geinteresseerde Mini Truck bezitters.

    [​IMG]

    Je kunt je aanmelden en meedoen aan deze speciale Mini Truck Megatest-dag door een e-mailtje met gegevens over jezelf en je RC Car te zenden aan: mini-truck-test@rc-junkies.nl. Na ontvangst van jou gegevens zal er contact met je worden opgenomen.
     
  2. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    en als je nou geen truck hebt maar het wel heel leuk lijkt om toch daar bij te zijn en te helpen :oops:
     
  3. Bart_Banaan

    Bart_Banaan Forum veteraan

    Lid geworden:
    26 nov 2003
    Berichten:
    5.964
    Locatie:
    RC-Junkies.nl
    We wachten even de aanmeldingen af, en als het verder geplanned wordt, houdt ik je natuurlijk op de hoogte! En toeschouwers maken foto's altijd 'gezelliger' dus ik denk dat kijken vrij staat! En als we baanhulp nodig hebben, melden we dat natuurlijk ook!
     
  4. Pasqual

    Pasqual Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mei 2003
    Berichten:
    5.017
    Locatie:
    Nieuwerkerk
    Ik hou het ff in de gaten :) Misschien tegen die tijd wel een 1/18 truck maar dat weet ik nog niet. Lijkt mij ook erg kewl om te kijken en eventueel mee te helpen.

    Ik wacht ff af :)
     
  5. Jasper

    Jasper

    Lid geworden:
    21 aug 2003
    Berichten:
    373
    Ik heb ook geen truck. Maar helpen doe ik graag :lol:
     

Deel Deze Pagina