Hallo allemaal,
Ik zoek als winterproject een modern oorlogsschip en dan bedoel ik iets vanaf een patroulle-boot tot kruiser oid. Maar dan wel een met die bijzondere rompvormen zoals trimaran oid mat al die schuine stealthvlakken en hydrojets of zo. Van die gladde gestroomlijnde ,odellen met alles weggewekt achter die gladde beplating.
De Amerikanen hebben ea en ook de zweden maar ik ben daar niet zoin thuis en zoek me klem. Wie is daar wat meer in thuis??
De bedoeling is houtbouw tenzij er een redelijk geprijsde kit of romp is.
Aandrijving enkelvoudig of meervoudige brushless, evt hydrojets(s)
Lengte tussen de 0,75 tot 1,50m.
Wie weet sites. Voorbeeldfoto's, tekeningen of evt kits??
Liefst iets wat ondanks het grijze uiterlijk wel een beetje spectaculair vooruit wil.
Wie wijst mij in de goede richting??
Ik zoek als winterproject een modern oorlogsschip en dan bedoel ik iets vanaf een patroulle-boot tot kruiser oid. Maar dan wel een met die bijzondere rompvormen zoals trimaran oid mat al die schuine stealthvlakken en hydrojets of zo. Van die gladde gestroomlijnde ,odellen met alles weggewekt achter die gladde beplating.
De Amerikanen hebben ea en ook de zweden maar ik ben daar niet zoin thuis en zoek me klem. Wie is daar wat meer in thuis??
De bedoeling is houtbouw tenzij er een redelijk geprijsde kit of romp is.
Aandrijving enkelvoudig of meervoudige brushless, evt hydrojets(s)
Lengte tussen de 0,75 tot 1,50m.
Wie weet sites. Voorbeeldfoto's, tekeningen of evt kits??
Liefst iets wat ondanks het grijze uiterlijk wel een beetje spectaculair vooruit wil.
Wie wijst mij in de goede richting??