M
melly
Guest
Hallo,
Ik vlieg nu sinds een paar weken met veel plezier met een Easystar.
Heb er al wat meer power in gestopt voor wat meer fun (typhoon 6/15) maar ik denk toch dat ik beter af ben met een ander model erbij.
Nu ben ik me dus al wat aan het orienteren naar het eventuele volgende model.
Wat ik zoek:
-Meer snelheid dan de EZ.
-Beter geschikt voor bv. een rolvlucht.
-Het liefst dezelfde maat of groter dan de EZ.
-Hij moet het liefst van schuim zijn.
-Niet al te lastig kwa vliegen...ben nog steeds een beginner
Tijdens het lezen van topics heb ik al wat opgelet en tot zover ben ik 3 modellen tegengekomen die mischien wat kunnen zijn:
-Picojet -Vind hem eigenlijk iets te klein en ik heb het idee dat hij wat lastig vliegt,maar dit kan ik zo maar verkeerd zien.
-graupner terry -Lijkt volgens mij veel op de EZ,leek mij iets sneller maar ik vraag me af of ik wel zoveel winst hiermee boek.
-lift-off XS -Deze heeft tot nu toe mijn voorkeur.
Hier een filmpje welke mij erg aansprak: http://www.gigapolis.com/slowflyer/videos/flug-3.wmv
Ziet er snel uit en heeft ook een mooi vlieggedrag.
Ik hoor graag jullie mening over deze modellen en eventueel hebben jullie nog andere sugesties?
Alvast bedankt.
Mvrgr.Melvin
Ik vlieg nu sinds een paar weken met veel plezier met een Easystar.
Heb er al wat meer power in gestopt voor wat meer fun (typhoon 6/15) maar ik denk toch dat ik beter af ben met een ander model erbij.
Nu ben ik me dus al wat aan het orienteren naar het eventuele volgende model.
Wat ik zoek:
-Meer snelheid dan de EZ.
-Beter geschikt voor bv. een rolvlucht.
-Het liefst dezelfde maat of groter dan de EZ.
-Hij moet het liefst van schuim zijn.
-Niet al te lastig kwa vliegen...ben nog steeds een beginner

Tijdens het lezen van topics heb ik al wat opgelet en tot zover ben ik 3 modellen tegengekomen die mischien wat kunnen zijn:
-Picojet -Vind hem eigenlijk iets te klein en ik heb het idee dat hij wat lastig vliegt,maar dit kan ik zo maar verkeerd zien.
-graupner terry -Lijkt volgens mij veel op de EZ,leek mij iets sneller maar ik vraag me af of ik wel zoveel winst hiermee boek.
-lift-off XS -Deze heeft tot nu toe mijn voorkeur.
Hier een filmpje welke mij erg aansprak: http://www.gigapolis.com/slowflyer/videos/flug-3.wmv
Ziet er snel uit en heeft ook een mooi vlieggedrag.
Ik hoor graag jullie mening over deze modellen en eventueel hebben jullie nog andere sugesties?
Alvast bedankt.
Mvrgr.Melvin