Gezocht: Romp voor Extra 300S van Graupner

Door een ongelukje is mijn extra onreglementair tegen de grond gesmakt. Gevolg: onderstaande puinhoop. De vleugel is er wonderlijk genoeg goed vanaf gekomen, dus ben ik op zoek naar een vervangende romp.

Crash_20070913_W.jpg

Wie heeft er toevallig nog een liggen en wil hem verkopen?

Groet Huib

Hallo Huib

Heb jij al met jou DC3 gevlogen?.
Ik heb erg veel aan jou tips gehad wat betreft het 3d buigenvan balsa.
Nogmaals bedankt hiervoor !.
Groet Paul

Hoi Paul,

Fijn dat het je geholpen heeft.
Nee, mijn dakota vliegt helaas nog niet. Heb wat erg veel klussen tussendoor gehad. Deze winter onder andere een Multiplex LS 3 zwever uit 1988 gerestaureerd en een Ultimate voor Arvid gebouwd en inmiddels 2x gerepareerd. Klussen genoeg dus.

Heb nog steeds het plan dat hij deze zomer moet vliegen, maar of dat haalbaar is..??
Ben al wel een stuk verder dan op het draadje is aangegeven, maar doordat de fotosite van het forum uit de lucht is, heb ik het draadje niet meer bijgewerkt. Inmiddels heb ik een andere site gevonden waar ik foto's op kwijt kan, dus binnenkort ga ik weer wat schrijven.

Groet Huib

Geweldig dat je reageert. Nee, ik heb inderdaad nog steeds geen romp gevonden, dus als jij er een beschikbaar hebt graag.

Herstel! Ik heb voor de zekerheid net nog even gekeken of ik de vleugel nog heb liggen. Helaas niet meer, maar bedankt voor je aanbod.

Back