Gezocht: Sig lijnbesturing kitjes.

We zijn wel van plan om te komen kijken, of schikt het beter op een andere dag? Of zijn er wel voldoende mensen om inderdaad een indruk te krijgen.

Groetjes Bastiaan en Eline

Bij Hobby In in Waalwijk kunnen ze alles van SIG zo voor je bestellen, en dat voor prijzen die omgerekend nauwelijks hoger zijn dan in de VS.

Vandaag wezen kijken bij het Lijnbesturen in Almere,

We hebben een erg leuke en leerzame middag gehad. Jullie hebben ons helemaal enthausiast over deze hobby gemaakt en zoals gezegd proberen we in het nieuwe seizoen met een vliegbare kist te komen.

Heel erg bedankt trouwens voor het beschikbaar stellen van een model om het meteen zelf te proberen. Heel erg leuk!

Groetjes van Bastiaan en Eline

Eerst goed kijken dan schrijven zeg ik tegen me zelf!
Bruno, bedankt, niet meer reageren, ik heb je bericht gevonden en zal gaan informeren.
Frits(K)

Hobby-In kan ze helaas niet leveren.

Misschien dan toch bestellen bij de eerder genoemde link.

Tevens op zoek naar een kistje voor 1.5 cc

Groeten Bastiaan

Lb kistjes?

Hobby-In kan ze helaas niet leveren.

Misschien dan toch bestellen bij de eerder genoemde link.

Tevens op zoek naar een kistje voor 1.5 cc

Groeten Bastiaan

Ik vind dat Flight Depot een goede optie is. Ze kunnen alles van SIG leveren in een korte tijd.

Voor 1,5 cc vind ik de Cadet van J.J.Robert een geschikt oefenmodel.
Je hebt er een gezien, toen je in Almere was. Tekeningen zijn volop beschikbaar.

Voor het snellere werk heb je ook nog the Stinger. De tekening kan worden in gezien.

Het heeft even geduurd, maar de Sig modellen zijn onderweg.

Een kennis in de USA die toch wat bij Sig wou bestellen heeft alles meebesteld. Dit met was andere items is nu onderweg naar Nederland.

In het voorjaar hopen we langs te kunnen komen met een vliegbaar model.

een van de deweybirds gaar gebruikt worden voor het leren. We zijn er van op de hoogte dat het beter is om met een iets groter model te beginnen, maar voor dit geld vind ik het wel het proberen waard!

bastia10.jpg

Back