Ik ben op zoek naar een complete hotliner met een spanwijdte van max 1.70m (dit ivm vervoer) en het liefst een verwijderbare tail. Ik heb een tijdje nagedacht over een nieuwe Hawk F5B die bij staufenbiel wordt verkocht maar als ik alles optel kom ik toch al gauw boven de 500 euro en dat vind ik toch wel erg veel geld. Ik vlieg nu nog met een Hype WoW/Hobbyking Dynamic-S en wil een stap hoger gaan.
Kist hoeft geen 2-3Kw setup te hebben, als het maar lekker vlot gaat. Heb je nog wat liggen laat het me dan aub weten en dan komen we er wel uit. Liefst helemaal compleet op ontvanger na (lipos hoeft ook niet perse), denk aan Hawk-achtige kisten
Mvg
Voor de MODS: Ik weet dat dit niet het gevraagd onderdeel is van het forum maar ik denk dat ik hier sneller bericht krijg.
Kist hoeft geen 2-3Kw setup te hebben, als het maar lekker vlot gaat. Heb je nog wat liggen laat het me dan aub weten en dan komen we er wel uit. Liefst helemaal compleet op ontvanger na (lipos hoeft ook niet perse), denk aan Hawk-achtige kisten
Mvg
Voor de MODS: Ik weet dat dit niet het gevraagd onderdeel is van het forum maar ik denk dat ik hier sneller bericht krijg.