Gezocht Speedboot

Hallo,

Ik zoek een rc speedboot tussen de €100 en de €250.
Ik zou graag willen dat de speedboot dit kan of heeft::confused:
1.Ong. 60km pu vaaren.:rolleyes:
2.Er wel een beetje mooi uitzien.:rolleyes:
3.Groot zijn. (ik wil op het ijselmeer ermee vaaren!):rolleyes:
4.De speedboot moet voor 23 augustus bij mij thuis zijn!:rolleyes:

Eventueel te ruilen tegen mijn rc vliegtuig met bijbetaling aan mijn kant!
[media=youtube]4aYN1bPtz9A[/media]

MVG Jens Schilstra

Laatst bewerkt door een moderator:
Hahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahaha,
Mocht je er 1 vinden, dan wil ik er ook wel 10 kopen...........
Misschien zit sinterklaas ook op het forum, en heeft hij er nog een liggen die je voor een zacht prijsje mag overnemen.

Tot die tijd zul je het moeten doen met een boot die aan alle specs voldoet behalve die 60km/u.

Bolle

Hahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahaha,
Mocht je er 1 vinden, dan wil ik er ook wel 10 kopen...........
Misschien zit sinterklaas ook op het forum, en heeft hij er nog een liggen die je voor een zacht prijsje mag overnemen.

Tot die tijd zul je het moeten doen met een boot die aan alle specs voldoet behalve die 60km/u.

Bolle

Zo beter?

Zeker, en nou ik weer:

Uniek! Brushless Powerboat “Sea Rider” RTR. Gaat Keihard!
Maar de enige snelheid die erbij staat is "keihard" geen idee hoe snel dat is ;)

Succes!

Bolle

ps je kunt er ook zelf een maken, voor dat budget (als je de boot verkoopt op het forum bv) Komt wel wat meer werk bij kijken, en ik weet niet of je veel tijd over hebt de komende maand maar zeker een optie om te overwegen.
Helemaal omdat hij dan wordt zoals jij dat wilt!

ik had een paar mooie en snelle booten gezien maar ik heb niet veel verstand van rc booten zou u me willen helpen met het uitkiezen van een boot?

Maar alsnog hier de boten die ik had gevonden:
Quartel Modelbouw B.V.
Quartel Modelbouw B.V.

alvast bedankt!

De eerste link van de dragster is een kale romp, hier moet je zelf alles op/aan en in bouwen (en er nog bij kopen!)
Zie de site van 2brothersrc (www.2brothersrc.com) daar staat ook een mega dragster bij boten/electro. En daar staat ook wat je nog extra nodig hebt.

De 2e link is een complete boot, maar volgens amazon.com zonder lader.
Over zijn kwaliteiten, en of hij aan jouw wensen voldoet zou je even Quartel moeten bellen....

Bolle

Laatst bewerkt:
Hallo Jens,

Had je deze al gelezen?
mijn-nieuwe-boot
En deze?
p1-arpro-700ep

Als je zelf geen herbruikbare spullen hebt, zoals een zender/ontvanger, lader, voeding, servo, Lipo of NiMH, dan ben je voor een vaarklare boot ruim €325,00 kwijt, e.e.a. afhankelijk van welke spullen je erbij uitzoekt.
Alles wat je niet hoeft aan te schaffen gaat van dat bedrag af.
Als je een lijstje wilt met links, stuur me dan even en PM.

De boten zijn 65, repectievelijk 70 cm lang en kunnen gemakkelijk op het IJsselmeer varen, als je de kap afplakt (maar dat geld voor alle electro speedboten).

Vul je profiel even helemaal in, misschien zit er iemand met één van die boten bij je in de buurt, kun je zelf kijken.

Groeten, Jan.

Ik heb zelf nog spul uit m'n vliegtuig zou ik dat dan in een boot kunnen gebruiken?:confused:

Hallo Jens,

Had je deze al gelezen?
mijn-nieuwe-boot
En deze?
p1-arpro-700ep

Als je zelf geen herbruikbare spullen hebt, zoals een zender/ontvanger, lader, voeding, servo, Lipo of NiMH, dan ben je voor een vaarklare boot ruim €325,00 kwijt, e.e.a. afhankelijk van welke spullen je erbij uitzoekt.
Alles wat je niet hoeft aan te schaffen gaat van dat bedrag af.
Als je een lijstje wilt met links, stuur me dan even en PM.

De boten zijn 65, repectievelijk 70 cm lang en kunnen gemakkelijk op het IJsselmeer varen, als je de kap afplakt (maar dat geld voor alle electro speedboten).

Vul je profiel even helemaal in, misschien zit er iemand met één van die boten bij je in de buurt, kun je zelf kijken.

Groeten, Jan.

Typ deze maar in op marktplaats.nl: MHZ micro iceberg ( speedboot ) zeer snel
Wie kan me helpen met de prijs?

Hallo Jens,

Deze dus: Marktplaats.nl > MHZ micro iceberg ( speedboot ) zeer snel - Hobby en Vrije tijd - Modelbouw en Speelgoed | Radiografisch

Volgens mij is Chiel hier ook lid en heeft deze boot al eens besproken.
Waarschijnlijk zal je budget aan de krappe kant zijn...

Daarbij is de cat erg smal en zul je er op groot water weinig lol van hebben, tenzij het water als een spiegel is.
Óf je moet gek op (reddings) zwemmen zijn...

Ik ken deze boot, als je je best doet kun je elk rondje dat je vaart wel op je dak liggen.

Groeten, Jan.

Niets doen dus!:p

Hallo Jens,

Deze dus: Marktplaats.nl > MHZ micro iceberg ( speedboot ) zeer snel - Hobby en Vrije tijd - Modelbouw en Speelgoed | Radiografisch

Volgens mij is Chiel hier ook lid en heeft deze boot al eens besproken.
Waarschijnlijk zal je budget aan de krappe kant zijn...

Daarbij is de cat erg smal en zul je er op groot water weinig lol van hebben, tenzij het water als een spiegel is.
Óf je moet gek op (reddings) zwemmen zijn...

Ik ken deze boot, als je je best doet kun je elk rondje dat je vaart wel op je dak liggen.

Groeten, Jan.

Ik heb zelf nog spul uit m'n vliegtuig zou ik dat dan in een boot kunnen gebruiken?:confused:

Hallo Jens,

Ik neem aan dat je vliegtuig is uitgerust met een 35 MHz zender/ontvanger, die mag je dus niet voor een boot gebruiken!

Als het een 2,4GHz installatie is, dan mag het wel.
Servo's werken in een boot net zo goed als in een vliegtuig, ze moeten alleen niet de super mini uitvoering zijn, die zijn niet sterk genoeg.

Groeten, Jan.

Beste Jens,

Ik denk dat Jan gelijk heeft. De boten die hij je aanbeveelt zijn denk ik wel de beste qua prijs/kwaliteit verhouding... Verder zijn de boten vrij "simpel" te upgraden, zeker met hulp van de ervaringsdeskundigen op dit forum. Lees het item maar eens van Arnold. Zelf ben ik ook opzoek en loop telkens tegen hetzelfde aan: de aanschaf van een boot kost al redelijk serieus geld, maar dan komen de "tuningskosten" er nog overheen...

Succes, en hou ons maar op de hoogte!!!

Groet,

Alfred

Ik zoek een rc speedboot tussen de €100 en de €250.
Ik zou graag willen dat de speedboot dit kan of heeft::confused:
1.Ong. 60km pu vaaren.:rolleyes:

Motor kost +/- 200 euro

2.Er wel een beetje mooi uitzien.:rolleyes:

Spuiten kost +/- 200 euro

3.Groot zijn. (ik wil op het ijselmeer ermee vaaren!):rolleyes:

Hull kost +/- 150 euro

Met deze 3 onderdelen zit je al op 550 euro, reken daar nog maar zo'n 250 euro bij voordat je kan varen.

4.De speedboot moet voor 23 augustus bij mij thuis zijn!:rolleyes:

Vacantietijd weinig kans.

Eventueel te ruilen tegen mijn rc vliegtuig met bijbetaling aan mijn kant!
[URL="
- "Skylark" Elektro-Modellsegelflugzeug[/URL]

Nieuwprijs http://tinyurl.com/nkxwxq

Hallo Jens,

De Searider is een cat van het formaat mini Iceberg, met de éénmotorige aandrijving is 'ie behoorlijk snel maar ook best wel op z'n dak te krijgen. (afplakken die handel!)
Je hebt Arnold z'n topic al gevonden, als het goed is, heeft 'ie beschreven wat 'ie gedaan heeft om de boot waterdicht te krijgen, want, zoals je kunt lezen was de eerste vaart niet zo'n succes...

Arnold heeft de Searider nog steeds, maar keek na een paar weken al om zich heen naar een grotere boot...
Je hebt voor het geld een complete boot, maar op onderdelen is 'ie niet geweldig, de koppeling tussen motor en flexas is behoorlijk ruim, waardoor je gemakkelijk vibraties in je aandrijving krijgt, die de hele boot uit elkaar laten trillen, als je er niks aan doet (door een betere koppeling te kopen).
Ook de afstelling uit de doos is om te janken.

Eigenlijk is de term RTR misleidend; de boot is in elkaar geflansd, het afstellen, waterdicht maken en vaarklaar maken moet je zelf (laten) doen.
Maar dat had ik geloof ik al eens een keer of wat gezegd in andere 'RTR' topics...

Om op het IJsselmeer te varen met de Searider, moet je heel rustig weer afwachten.

Groeten, Jan.

Jan zou je mij dan eens kunnen helpen of ik bij jouw of jij bij mij komt (je woont in sneek en dat ik maar een half uurtje rijden!)

alleen de boot moet ik eerst hebben!

Back