Gezocht student/jong persoon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Leden,

Wij zijn opzoek naar een student die het leuk vind om in zijn vrije tijd ons het e.e.a. te leren over multicopters, en het bouwen/repareren ervan. Uiteraard betaald.

We zoeken bij voorkeur iemand in de buurt bij Alkmaar.

Wie o wie heeft tijd en ziet dit wel zitten?

Als user:
Das nou jammer, was het in drenthe geweest, had je me sollicitatie al gehad!...

Als mod:
Vraag me af of dit trouwens wel volgens de regels is. Commercieel is niet toegestaan namelijk....

Ik had geloof ik een eerdere adv, ook verwijderd meen ik me te herinneren...
Mijn advies toen opgevolgd, en Robert een pb gestuurd ???

Inderdaad dit is eerder geplaatst, ik heb vervolgens gelijk een PB gestuurd, nooit meer wat vernomen. Is dit de verkeerde categorie, of is het helemaal niet toegestaan? Dit was mij niet duidelijk. We zoeken iemand met spoed, maar dit is de enige manier om potentiele kandidaten aan te spreken.

Indien het niet is toegestaan, nogmaals mijn excuses, maar ik hoop dat hij open mag blijven.

@ j. de bats:
Geen bericht terug is niet netjes, geen idee wat de reden daarvan is...Maar blijft niet zo netes.

Ik heb het even in de mod hoek gegooid...
Zolang daar nog niets uitkomt, mag hij iig aan mij blijven staan.. Met wat geluk vindt je binnnen deze tijd een geschikt persoon ;)

Mocht het antwoord positief zijn dan zal deze gewoon blijven staan zonder ruchtbaarheid, en anders word hij met "comments" wel gesloten...

Denk dat we zo de netste oplossing hebben gevonden, van 2 kanten...

mvrg: Emil

[mod] na overleg: het is hier geen personeels advertentie rubriek.

diegenen die geïnteresseerd zijn in dit jobje, gelieve rechtsstreeks met topicstarter contact op te nemen via PB.

Deze gaat op slot[/mod]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back