PH-TVS verslagschrijvers 26 jun 2010 #1 Wie kan mij helpen aan een bouwtekening van een Lockheed L18? Groet, Theo Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
T Teus Guest 6 jul 2010 #4 Informeer eens bij de stichting Phantasy in Blue, deze hebben er 1 vliegen en misschien wel tekeningen beschikbaar. PHBlue Lockheed L18 Trouwens, Is je foto wel van een L18? Bij mijn weten is de L18 een taildragger zoals op de 3 zijdenaanzicht geplaatst door Robert. Gr. Teus
Informeer eens bij de stichting Phantasy in Blue, deze hebben er 1 vliegen en misschien wel tekeningen beschikbaar. PHBlue Lockheed L18 Trouwens, Is je foto wel van een L18? Bij mijn weten is de L18 een taildragger zoals op de 3 zijdenaanzicht geplaatst door Robert. Gr. Teus
M Menke Knol 14 jul 2010 #6 Hallo Theo, IK heb de lockheed L18 gebouwd voor PH Blue. Schaal 1:5 spw ca 4m Mooie kist Tekening eventueel beschikbaar. Groeten, Menke Knol
Hallo Theo, IK heb de lockheed L18 gebouwd voor PH Blue. Schaal 1:5 spw ca 4m Mooie kist Tekening eventueel beschikbaar. Groeten, Menke Knol