Ad Bakker
In Memoriam
Zo'n tiental jaren geleden was de America van Mamoli het eerste modelschip dat ik bouwde. Nu staat hij hier op mijn werkkamer in een niet zo fraaie staat. Daarom had ik gedacht om haar te restaureren , en dan ook van zeilen te voorzien. Dat had ik namelijk nooit afgemaakt. Probleem is echter dat ik de tekeningen kwijt ben. Ik kwam die jarenlang geregeld tegen, maar nu zijn ze toch echt verdwenen.
Mijn vraag is dus of iemand de tekeningen van (met name de zeilen) de America heeft, en deze beschikbaar wilt stellen. Via PB kunnen we dan wellicht een manier vinden hoe dit te regelen valt.
Ik zou dit een mooie oefening vinden voor een voorgenomen restauratie van m'n HMS Victory, die ik als het zou lukken met de zeilen van de America, dan ook met zeilen zou willen uitrusten.
Groet,
Ad Bakker
Mijn vraag is dus of iemand de tekeningen van (met name de zeilen) de America heeft, en deze beschikbaar wilt stellen. Via PB kunnen we dan wellicht een manier vinden hoe dit te regelen valt.
Ik zou dit een mooie oefening vinden voor een voorgenomen restauratie van m'n HMS Victory, die ik als het zou lukken met de zeilen van de America, dan ook met zeilen zou willen uitrusten.
Groet,
Ad Bakker