Gezocht: Tweedehands DLG voor beginnende DLG vriend.

• Topicstarter Topicstarter nanoflite
  • Startdatum Startdatum
N

nanoflite

Guest
Hallo,

Ik ben op zoek naar een goede tweedehands DLG voor een vriend van me die met DLG wil beginnen. Enig idee wat de beste manier is om daar aan te geraken?

Groeten,
Johan

Zelf maken

Er staat een Fireworks te koop bij Te Koop maar of dat een aantrekkelijk beginners-prijsje is, betwijfel ik.

Tip: Koop vleugel, staartvlakken en staartboom bij Sietse en bouw daar zelf een Mini van. Of bouw de OFA of Mimi zelf van balsa.

Leon

Laatst bewerkt door een moderator:
Hmmm, ik denk niet hij tevreden is met een 1m toestel. Hij heeft reeds een DLG achtig toestel van Great Planes gehad. Ook heeft hij genoeg vliegervaring voor een 1.5 m DLG. Ik geloof niet dat bouwen een optie is ;-)

Johan

Budget zou maximaal rond de 200 euro mogen liggen. Minder is beter. ik had hem mijn Slingshot willen verkopen voor 170 euro (alles erin behalve RX), maar dat was te veel... nu ja, het is ook niet het mooiste toestel en de romp heb ik moeten repareren met een glasmatje...

Johan

De fireworks is ook voor rechtshandigen. Ik zoek een toestel voor linkshandigen ;-) Hmmm, ik begin sterk te geloven dat hij beter af is met een highlight of zo...

Johan

dan moet je hem op de kop gooien!! :D , nee zonder gekheid , als een mini geen probleem zou zijn is een nemo dan niet wat?..die heeft aan beide kanten verstevigingen

Ik ben aan't twijfelen om mijn highlight te verkopen. Ik ben namelijk zwaar beperkt door mijn rug maar het is zo'n tof kistje! En wat zou ik er nog voor mogen vragen?

In welke staat is je highlight? En wat is er bij (servos, battery pack)... Als je er vanaf wil, kan ik je in contact brengen met Dave (de persoon die een 2e handsje zoekt)

Johan

mijn Highlight is gebruikt, doch in zeer goede staat. Ik zou hem dan compleet verkopen (excl. RX) dus met servo's, 2 gloednieuwe ontvangstbatterijen enz. PM me maar indien hij interesse heeft.Groetjes,Jo

Hoi,

Bedankt allemaal voor jullie antwoorden, maar de DLG vriend heeft al een nieuwe gekocht. Waarschijnlijk een beetje last van het een of ander attention deficit order ;-)

Johan

Back