gezocht

wie weet waar ik nederlandse oplegges kan krijgen of vinden of iemand die ze maakt!! :?: :?: want hep net een scania gekocht maar vind de bestaande trailers van tamiya nix aan!! alvast bedankt in de omgeving NH

als iemand wat weet mail ff dan naar daniel_gek18@live.nl

Jij moet eens bij een trailer fabriek proberen een e-mail te sturen.Dat heb ik ook gedaan en meestal krijg je antwoord.'Laatst heb ik bij Jumbo (trailerfabriek) een e-mail met een bouwtekening gekregen.Alleen ff terugrekenen naar je schaal.
Wie brutaal is heeft de halve wereld.
gr Marcel.

Jij moet eens bij een trailer fabriek proberen een e-mail te sturen.Dat heb ik ook gedaan en meestal krijg je antwoord.'Laatst heb ik bij Jumbo (trailerfabriek) een e-mail met een bouwtekening gekregen.Alleen ff terugrekenen naar je schaal.
Wie brutaal is heeft de halve wereld.
gr Marcel.

dank voor de tip!! ik probeer het wel maar ik moet iemand vinden die hem dan maakt voor me want ik werk overdag en snachts dus het haast geen tijd :(

hahahahaha Ik werk ook overdag maar heb evengoed 's avonds ff de tijd om wat te doen.Meestal een klein uurtje en dan stop ik ermee.Alleen als het wat ingewikkelder werk is ga ik even door.
Tja,het heoft ook niet in 1 avond klaar!
Met sommige modellen die ik bouwde deed ik wel eens een half jaar.(is wel allemaal zelfbouw van hout en dergelijke)
gr Marcel.

ik hep nog nooit zelf op een oplegger gebouwd! want ik hoefde alleen maar de trekker te doen die is niet moeilijk met een bouwtekening haha weet u niet iemand die dat wil doen voor me?? en wat zal het kosten denk u 1 laten bouwen ?? IK HEP NOG NOOIT ZELF WAT GEBOUWD

Precies zoals Eric het verteld.Gewoon proberen.Dat iemand anders iets maakt voor je is natuurlijk niet erg.Maar misschien vraagt degene er wel geld voor wat misschien meer is als dat je het zelf gaat maken.
Gewoon proberen!!Dan wordt je zelf handig genoeg.
Ik heb ook wel eens van: pfffffffffff dat ze dat allemaal kunnen maken!!!

Ik ben nu ruim 3 jaar bezig met modelbouw en heb al wat de nodige foefjes geleerd en aangenomen van anderen mensen.Je wordt goed geholpen en 'begeleid'om het zomaar te zeggen.
Hier enkele voorbeelden van modellen die ik gebouwd heb.Ik maak gebruik van diverse materialen,zgn 'Lowbudget' .Hout is de voornaamste materiaal die ik gebruik.Andere jongens maken weer gebruik van kunstof en weer anderen maken alles van messing.
En,wat ik al zei.ga info opdoen bij bedrijven.Tekeningen,folders en weet ik veel wat.
Dat heb ik ook gedaan bij de bouw van m'n racetrailer en de bouw van m'n geldwagen.
Succes enne.........vragen op dit forum is geen schande.Er bestaan geen domme vragen,alleen domme antwoorden.
gr Marcel.
trucks15-08-07011.jpg

BrinksNederlandBV014.jpg

05-06-06005.jpg

en de racetrailer..................
nieuwetrailer017.jpg

nieuwetrailer022.jpg

nieuwetrailer023.jpg

vrachtwagen001.jpg

VolvoMercedes17-08-06006.jpg

Back