Gezoht : Field Rep's voor Compass heli's !!

Yo iedereen,

zoals de titel al vermeld, Compass is nog steeds op zoek naar "Field Reps" voor Nederland en België.

Wat doet een "Field Rep", wel deze persoon verbindt er zicht toe om af en toe op verschillende vliegterreinen aanwezig te zijn met de kit van Compass waarmee hij vliegt en deze te demonstreren aan de andere aanwezige piloten.

Het is de bedoeling dat heli's van Compass over gans België en Nederland "geshowed" worden zodat de naam Compass wat meer bekendheid krijgt onder de helipiloten.

Compass heeft zowel electro als nitro heli's. Ga even zien op Document sans titre
Momenteel wordt er druk gewerkt aan een 90-size electro alsook een 90-size heli met bio-ethanol motor. De ontwikkeling van de 90-size electro is grotendeels af, momenteel wordt er met verschillende motoren getest. Zodra deze test positief zijn zal de heli op de markt gebracht worden.

Compass is dus op zoek naar heli-piloten die al een tijdje meedraaien in het circuit en die van wanten weten !!

Als je meer info wenst stuur mij een PB en ik geef je de verdere gevraagde info !

Grtz,
Dirk

hi

wat houdt de positie van field rep in?

wat zijn de vereisten ?
zelf vlieg ik al meer dan 2 jaar met compass
heb er zelf al 3 en heel wat ervaring

dus laat eens wat weten .

groetjes lootje

Back