Gigantalus

goed gezien! helaas vloog ik op de videos met 1 aileron minder, een kabelbreukje zorgt ervoor dat die servo het niet doet. Gelukkig kon ik na wat mixwerk met de flaps redelijk sturen die dag;)

Op de helling zou denk ik ook wel gaan idd, helaas zijn die nogal schaars hier in de buurt. we hebben een ronde pyramide hier aan de snelweg waar we wel's gaan soaren, maar da's alleen ff leuk als het echt heftig waait. Dat soort windkrachten ga ik mn gigantalusje niet aandoen;) bovendien is het me teveel klimmen met zo'n grote dlg...;)

hahaha, idd, had het zelf nooit kunnen bekijken;) zelf was ik er ni zo snel opgekomen om 2 rondjes te maken, maar joris kwam daarmee....scheelt toch zeker 5 meter werphoogte, denk dat t te maken heeft met het rennen wat ik doe tijdens het loslaten....tenminste dat is wat ik denk dat ervoor zorgt. de dubbele draai zorgt er verder voor dat de tip mooi hoog vd grond komt , verdacht lastig om de kist vd grond te krijgen, dus zo'n ''opstart'' rondje is nodig. tipstrike of platgetrapte staartdeen zijn anders vlot gebeurd door de afmetingen...

mooi weer nu en mn lader piept, ik ga vliegen.;)

Vliegen

Hier in het zuiden vliegen we wel aan helling nabij Henri Chappelle. We zijn ook lid van deze club voor twee tientjes per jaar dacht ik. Volgens mij kan je zonder problemen gastvliegen.

Le VDP3F.. vol de pente des 3 frontières

Leuke hellingen maar het is oppassen sommige liggen langs wat drukkere wegen, je moet crosswind landen. Je kunt niet tegen de wind aankomen vliegen.

Gr,

Vince

Back