glassen van model

Dat wat ik zie is vrij simpel te maken, geen moeilijke technieken.
Maar ik wil Richard niet afzeiken, het gaat erom dat theorie en praktijk niet altijd gelijk lopen.

Ik heb jaren geleden, nog op het oude MBF stukken geschreven en laten zien hoe je mallen en modellen maakt.
Helaas is dat allemaal verdwenen, dus ook de foto's.
Maar daar heb ik laten zien hoe je een moedermal maakt, daar een model uit en ook hoe je vleugels en dergelijke maakt.
Dat is zeker 10 jaar geleden gedaan maar ondertussen heb ik dingen bijgeleerd en zal het nu iets anders doen met goedkopere materialen.

GJ

er ontstaat nu een discussie over wat ik wel of niet kan of weet.......
laten we daar nu per direct een eind aan maken, Ik hoef niemand iets te bewijzen en dat ga ik ook zeker niet doen en al helemaal niet omdat ik me zou moeten verdedigen ofzo
en niemand hoeft iets te plaatsen van wat ik gemaakt heb, of het nou vliegtuig onderdelen zijn, jachtbouw, of auto/motorsport onderdelen,

dit topic gaat over het glassen van een model, ik heb daar mijn input in gegeven als aanvulling omdat er wat onduidelijkheden waren ...... EN DAARMEE BASTA !!

als ik iets plaats is het NIET !! mijn insteek om iemand af te zeiken maar ter aanvulling,
opmerkingen (ongeacht van wie) in de trant dat ik iets niet zou kunnen of sterker nog "dat ik een kneus ben" slaan totaal nergens op en getuigen van een tekortkoming in gedrag en fatsoen ........ beter vertaald als: zielig kinderlijk gedrag ...
een geschreven woord word vaak anders opgevat als dat het bedoeld word, ik ga er van uit dat opmerkingen waar het nu over gaat niet zo bedoeld zijn als dat ze in eerste instantie overkomen !!

laten we iets meer volwassen met elkaar omgaan en terug on-topic gaan, het gaat hier over het glassen van een model !!

Laatst bewerkt:
Back