M
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
MeaN79 zei:welke glasvezelmatjes met welke epoxy van Polyservice ?
tip: koop bij de gamma of praxis een setje borstels voor een paar euro. gebruik geen duren om te lamineren. als je deze schoon wilt maken kost het je een fortuin en thiner of terpetine
en dan is het ook nog hopen dat je ze goed schoon krijgt.
Pas wel op want spiritus is wel heel erg brandbaar.
Ruud
...
- Maak gebruik van een minimum aan adem-, hand- en oogbeschermingsmiddelen.
...
Ik zou zeggen bouwen dan maar komt die hangaar ook is vol !Bedankt voor de antwoorden, ga vanavond een mailtje met mijn bestelling
sturen naar polyservice, al had ik nog 1 vraagje:
Ik maak de MaxCat v1, hoeveel m2 glasvezel en hoeveel epoxy moet
ik +/- halen...
(Met het hout halen was ik namelijk ook iets te fanatiek.....
Kan denk ik 3x een Maxcat bouwen van al het hout wat ik heb!)
Over die goedkope kwasten daar heb je helemaal gelijk in. Epoxy maak je echter niet schoon met thinner of terpentine. Veel beter werkt gewone huis tuin en keuken spiritus. Tenminste zolang het nog niet is uitgehard. Maar dan krijg je kwasten echt wel weer schoon. Pas wel op want spiritus is wel heel erg brandbaar.
Ruud
MeaN79 zei:Daar kreeg ik wel het advies om ipv. de oppervlaktematjes die HendricX
eerder in deze post aanraad, toch gewoon Glasweefsel van 25 of 80 gr/m2 te gebruiken.
Hier staat toch dat styreen dat in polyester voorkomt de lijm van het oppervlaktevlies oplost ?GJVO zei:de lijmlaag van de oppervlaktemat wordt afgebroken door styreen, dat komt in polyester voor en niet in epoxy.
Oppervlaktemat is dus niet geschikt voor epoxy.