GMVC Zaterdag 5 mei E- Fly in te Boskoop

De kracht centrale
20120505111int.jpg

De Hooligans
20120505109int.jpg

De pro's
20120505112int.jpg

In Lijn
20120505042int.jpg

De sluipmoordenaar
20120505103int.jpg

Ready to fire
20120505093int.jpg

De winkel straat
20120505091int.jpg

De beste stuurlui
20120505116int.jpg

Al met al weer een geslaagde dag, beetje fris voor de tijd van het jaar maar zo goed als droog en een mooi btf3.
Op komst was prima als de gezelligheid.
Alle bedankt en tot volgend jaar, eerste zaterdag mei = 4 mei

Laatst bewerkt:
Hoi allemaal,

ik was uiteindelijk niet van plan om te gaan, maar ben toch blij de 2x2u reistijd te hebben gereden. Het was weer een ontzettende leuke dag in Gouda, waar vooral het ouwehoeren met de oude bekenden het grootste percentage van de dag innam. Maar ook vliegen heb ik veel gedaan. Met dank trouwens aan het hechte TFG team voor de hulp met de Microjet... :-)

Na de show nog een lekkere Chinees meegepikt en toen weer richting huis. Helaas met een afgesloten N16 richting Antwerpen, dus heb heel wat mooie landschappen en onbekende dorpjes gezien in de omleiding van héééééééééééééééél wat kilometers... :-)

P.S. Als iemand ooit zo'n toestel zoals in de foto's bij "De sluipmoordenaar" tegen komt of in de verkoop gooit, dan stel ik me kandidaat ! Die was mega fantastisch, maar blijkbaar wordt het toestel niet meer gemaakt.

Groetjes,

Davy

P.S. Als iemand ooit zo'n toestel zoals in de foto's bij "De sluipmoordenaar" tegen komt of in de verkoop gooit, dan stel ik me kandidaat ! Die was mega fantastisch, maar blijkbaar wordt het toestel niet meer gemaakt.
Groetjes,
Davy

Wren 44er erop Davy? :wink:

Awel, geen idee, ik dacht iets van Viper maar weet het zo niet meer.

EDIT : het blijkt de Vector te zijn. Blijkbaar heeft Ali er ook één gehad .

Plotje,

allereerst bedankt. Eigenlijk om eerlijk te zijn had ik hem net na mijn berichtje zelf al gevonden. Maar ik heb hem snel terug gesloten, na het zien van de prijs... USD $1788.99 !!!!!!

Nu maar terug on-topic...

Groetjes,

Davy

Hoi Davy

Die Vector is van mij en het is een Vector 1 van schubeler.

Hij word niet meer gemaakt en ik zou maar 2 keer naa denken voor dat je wat bij ductedfans gaat kopen hij is niet alleen heel er duur maar staat ook niet al te goed aan
geschreven.

Groet Imre

Hallo,

ik stuurde een berichtje naar Schuebeler, en kreeg dit terug :

Hallo Davy,

leider wird der Vector nicht mehr produziert. Evtl. wird es mal einen Vector 3 geben, aber das steht zur Zeit noch nicht fest.

--
Mit freundlichen Grüßen
Kind regards

Christian Wileschek

Aangezien Ductedfans niet zo goed staat aangeschreven, ga ik er echt niet zoveel geld aan uitgeven. Jammer maar helaas, dus nu maar weer on-topic...

Groetjes,

Davy

Vector off t

Weet je wat het is met SCCCHHBBLLEUUUR, mooie dingen maar$$$$$ is wel zijn geld waard.

De Vector nr uno: is met name voor nicads en Nimh

De twee is een rerelease vanwege teveel succes!

Nr: 3 moet je je waarschijnlijk weer voor inschrijven op bestelling(money) het is wel een G ding.

Momenteel zijn er kisten die dit ook doen.

PS EDF RULES

Back