Dan moet je eens op je taal letten....
Als je zegt: "400 gr/sec is
mij te langzaam", komt dat heel anders over dan: "als je als een ouwe lul vliegt wel" of (in het bijzonder): "leuk voor een schaalheli ofzo

".
Dat komt nogal persoonlijk over op mij, en blijkbaar niet alleen op mij. Het komt daarnaast best wel een beetje denigrerend over naar schaalvliegers in het algemeen.
Dan is opeens "voor mij opa style"of "niks meer niks minder" een hééél zwakke kontendraai smoes.
Over "respect" nog maar te zwijgen, want een beetje schermen met "daar steek ik al 20 jaar tijd en energie in" geeft je geen enkel excuus om lomp of lullig te doen als je een vraag stelt en het antwoord je niet bevalt... Of vind jij van wel? Da's dan heel vreemd, want als moderator is het nu nét jouw taak, mensen daar op te wijzen....
Daarnaast is die 20 jaar een leugen, want het forum bestaat nog maar 16 jaar...
En aangezien ik dat werk ook een tijdje gedaan heb, en me nog wel herinner hoeveel tijd en energie jij daar in stak, ben ik er ook niet erg van onder de indruk.
Afhaken, doe ik niet: ik ben letterlijk klaar met zeggen wat ik te zeggen heb (wat iets anders is dan "ik ben er klaar mee"...). Ik heb je gezegd wat er aan de hand is, en jij gelooft dat niet. Moet je vooral zelf weten. Jij zoekt naar iets wat er niet is (Tareq haalt die rollrates OOK niet) en je gelooft mijn verklaring daar voor niet? Dat is niet mijn probleem.
Succes!