Goede beginners heli?

• Topicstarter Topicstarter eXtreMe_L
  • Startdatum Startdatum
Dat snoertje is je antenne :)
En die 2 stokjes moet je zo vastzetten (zie voorbeeldfoto helemaal rechts)

xtremer0017929exposurelka0.jpg

Hahahahahahahaaaardstikke bedankt voor je snelle reactie. Ik verwacht dat mn lipo bijna vol is, aangezien hij er al bijna een uur in zit..

Heb net gevlogen en het is toch wel wat moeilijker dan ik had gedacht... :) het gaat me lukken!!

Heb net gevlogen en het is toch wel wat moeilijker dan ik had gedacht... :) het gaat me lukken!!

Nog even dit.
De antenne draad moet je goed uitspannen. Ik heb hem vastgeknoopt vlak bij de ontvanger als trek ontlasting en dan via de staart vin weer terug naar de skid en daar hem rond geleid tot de draad lengte op is. Als je dat niet doet zul je snel last van glitjes hebben waarbij de heli spontaan zelf dingen gaat doen.
Nooit de metalen ader met andere metalen delen kontact laten maken omdat dat gegarendeerd meer storing betekend.

Verder zal de accu lader die er standaard bij zit normaal rustig 1,5 tot 2 uur over doen om de accu helemaal op te laden.
Dan NOOIT langer dan 10 minuten mee vliegen (6 minuten is eigenlijk max.) anders komt de cel spanning onder de 3 volt en gegarandeerd het vroeg tijdig overlijden van de lipo betekend.

Dus je zult er snel achter komen dat de volgende investeringen er aan komen.. 3 extra accu's (2200mah 3S 25C) en een goede computer lipo lader die je lipo's in 1 uur vol drukken. zodat je tenminste een halfuurtje kunt spelen voordat je weer aan het laden moet.

Benno

Hoi Extreme_l supper dat je je beginners heli gevonden hebt de king II nu begint het lange traject met leren vliegen.De King II is een leuke heli om mee te leren ik heb hem zelf ook.

Er is reeds zeer veel informatie over de heli te vinden in de volgende draadjes :

eerste-fotos-en-ervaringen-met-de-e-sky-hb-king-ii

en :
http://www.modelbouwforum.nl/threads/het-honeybee-king-2-tips-en-trucs-topic.58869

Als er verder geen relevante informatie meer nodig is ( je hebt inmiddels de heli) aub graag in bovenstaande topics verder , of indien je vraag er niet in staat even een nieuw topic openen.

Mvg
Bert

Laatst bewerkt door een moderator:
Back