goede boot??

• Topicstarter Topicstarter de vries
  • Startdatum Startdatum
ligt eraan wat je er van verwacht wil je een bootje om rustig wat mee te varen en vind je 35 kmh snel genoeg dan is het misschien wel iets .
wil je bij een van de clubs gaan varen blijf dan van deze boot af want na de eerste keer met andere te hebben gevaren wil je toch iets snellers .

john

Bij Target denk ik aan brakke pc's en pc-accesoires.. Of ik dan bij zo'n boot een goed gevoel zou hebben....

Robert

Ik heb deze boot ook. Heb er wel wat aan moeten doen (storing oplossen/kleine waterlekkage). Maar de snelheid is zeker niet 35 km/u. Mijne gaat zeker richting de 45 km/u als het geen 50 km/u is. Ik vind het wel opmerkelijk dat veel mensen deze boot afkraken. Deze mensen bezitten boten van minstens 2000 euro. Ik ga toch ook geen Mercedes met een simpele Renault vergelijken. Voor een beginnersboot ben ik zeer tevreden.

Voor dat geld plus de verbeteringen die je moet aanbrengen voordat het een beetje behoorlijk vaart/stuurt etc, kun je beter even doorsparen en een echt goede gebruikte kopen voor 700-900 euro (inderdaad zo'n Eur 1300 boot)
Marc

dennis, hoe heb je die snelheid gemeten ??, wij meten de snelheid met een gps en geloof me als je 35 haalt met de purple light mag je blij zijn...

op zich heb je redelijk wat boot voor de 550€ die de purple light kost, en ja ik kan m gewoon leveren..... maar wil je een echt snelle boot die ook nog eens een beetje knap stuurt, dan zul je meer moeten investeren....
.................Peet................8)

Bedankt voor de antwoorden,
ik had toch nog een vraagje: Valt er ook iets te tunen aan deze boot,
zoals andere schroef evt een goede zenoah motor erin??
zal hij dan wel vooruit komen??
Of is gewoon de hele romp niet echt goed?

Ik heb de boot laatste zomer zien varen met een zenoah erin... all over the place, niet te varen dus, de romp is dusdanig krom en hol dat je zodra er een beetje vermogen op los komt, er niet meer fatsoenlijk mee kunt varen, dan kan je beter de moeite sparen en direct voor een beter romp gaan, H&M X ray, PSR Wave Fighter, MHZ Cayman zijn dan de betere opties..............Peet..............8)

ok bedankt,

Ik denk toch dat ik deze boot ga kopen.
Ik ben zelf ook maar een beginner in boten dus dat hij niet zo snel gaat maakt me niet echt uit.
en als ik later nog eens een iets snellers wil hebben kan ik dan alsnog kijken.
Want er is naar mijn weten ook geen club die vaart met speedboten in de stad Groningen.

John

Back