Hallo ik heb twee vragen voor de spuitcabine:
Ik wil een airbrush psitool aanschaffen.
Daarmee wil ik er een vliegend modelvliegtuig van 180 cm spanweidte mee gaan spuiten. Ik zag op diverse (modelvlieg)forums dat men erg tevreden was over een Badger 150.
Wat vinden jullie van de Badger 150? Wat zijn de alternatieven?
Mijn wensen voor de airbrush zijn:
Een medium nozzle om wat grotere oppervlaktes te kunnen spuiten.
De airbrush moet tegen elke verkijgbare soort verf kunnen en goede resultaten hebben, ook autolak.
Zowel voor links- als rechtshandigen te gebruiken.
Makkelijk schoon te maken.
Afgesloten verwisselbare niet te kleine verfpotjes die ook tegen elke verfsoort kunnen.
Ik heb op de site van Badger gekeken en kwam zelf ook bij de Badger 150 uit.
Wat is jullie mening?
Verder wik ik daar een compressor bij aanschaffen maar ik weet niet goed welke. Welke compressor is ook nog goed als ik een naaldset van 0,6 mm in de Badger ga gebruiken?
Welke max. druk moet hij dan kunnen leveren en hoeveel liter/min? Moet de compressor ook een drukvat bevatten?
Op de site van Zwaluw modelbouw http://www.zwaluwmodelbouw.com/airbrush.htm
wordt een WETHER TWO compressor aangeboden. Is dat iets?
Let wel ik hoef niet het beste van het beste maar wil wel goede resultaten bereiken op de wat grotere opervlaktes.
gr. Marcel
Ik wil een airbrush psitool aanschaffen.
Daarmee wil ik er een vliegend modelvliegtuig van 180 cm spanweidte mee gaan spuiten. Ik zag op diverse (modelvlieg)forums dat men erg tevreden was over een Badger 150.
Wat vinden jullie van de Badger 150? Wat zijn de alternatieven?
Mijn wensen voor de airbrush zijn:
Een medium nozzle om wat grotere oppervlaktes te kunnen spuiten.
De airbrush moet tegen elke verkijgbare soort verf kunnen en goede resultaten hebben, ook autolak.
Zowel voor links- als rechtshandigen te gebruiken.
Makkelijk schoon te maken.
Afgesloten verwisselbare niet te kleine verfpotjes die ook tegen elke verfsoort kunnen.
Ik heb op de site van Badger gekeken en kwam zelf ook bij de Badger 150 uit.
Wat is jullie mening?
Verder wik ik daar een compressor bij aanschaffen maar ik weet niet goed welke. Welke compressor is ook nog goed als ik een naaldset van 0,6 mm in de Badger ga gebruiken?
Welke max. druk moet hij dan kunnen leveren en hoeveel liter/min? Moet de compressor ook een drukvat bevatten?
Op de site van Zwaluw modelbouw http://www.zwaluwmodelbouw.com/airbrush.htm
wordt een WETHER TWO compressor aangeboden. Is dat iets?
Let wel ik hoef niet het beste van het beste maar wil wel goede resultaten bereiken op de wat grotere opervlaktes.
gr. Marcel