Goede koop: FS Racing Monster Truck ??????

Hallo,

Omdat ik geen kenner ben van electro RC auto's wil ik graag de mening van de experts horen. Mijn neefje heeft op de site van Nitrotek de FS Racing Monster Truck gezien voor 125 euro. Heeft er iemand ervaring mee? Ik heb al gezocht op het forum, maar niets hierover gezien. Ik weet niet hoe degelijk het is en of je makkelijk aan onderdelen kan komen. Kennen jullie eventueel een alternatief voor deze Monster Truck die misschien beter is? Het moet een off the road model zijn en mag wel iets meer kosten eventueel. Alvast bedankt voor jullie terugkoppeling.

Gr. Paul

Hallo,

Omdat ik geen kenner ben van electro RC auto's wil ik graag de mening van de experts horen. Mijn neefje heeft op de site van Nitrotek de FS Racing Monster Truck gezien voor 125 euro. Heeft er iemand ervaring mee? Ik heb al gezocht op het forum, maar niets hierover gezien. Ik weet niet hoe degelijk het is en of je makkelijk aan onderdelen kan komen. Kennen jullie eventueel een alternatief voor deze Monster Truck die misschien beter is? Het moet een off the road model zijn en mag wel iets meer kosten eventueel. Alvast bedankt voor jullie terugkoppeling.

Gr. Paul

je zou misschien beter kunnen kijken bij een modelbouw winkel in de buurt waar ze je goed kunnen helpen want ik zou niet je eerste rc auto op internet bestellen.

en je krijgt waar je voor betaalt, dus als je die van 125 euro neemt rijdt ie veel minder goed/snel dan als je er €150 bij legt.

traxxas is een goede beginners keuze.

veel suc6 met je aankoop!

grtz mick!

Hallo,

Ik weet niet wat je (neefjes) budget is, maar als het budget het toelaat zou ik eens kijken naar de traxxas stampede(of rustler). Ikzelf ken Nitrotek niet dus ik kan daar niks over zeggen. Traxxas ken ik wel, dat is een van de betere merken waar volop onderdelen voor te koop zijn. Een stampede(monstertruck)/rustler(truggy) kost ongeveer 180 euro denk ik.

Hallo,

Ik weet niet wat je (neefjes) budget is, maar als het budget het toelaat zou ik eens kijken naar de traxxas stampede(of rustler). Ikzelf ken dat merk niet dus ik kan daar niks over zeggen. Traxxas ken ik wel, dat is een van de betere merken waar volop onderdelen voor te koop zijn. Een stampede(monstertruck)/rustler(truggy) kost ongeveer 180 euro denk ik.

traxxas bandit= 180 euro zonder oplader en accu
traxxas rustler= 190 euro zonder oplader en accu
traxxas stampede= 200 euro zonder oplader en accu

de bandit is een buggy
de stampede een monstertruck
en de rustler is een kruising tussen beide

ik zou even googlen om te zien wat je mooi vind en wat je wilt

wil je veel onroad en heel af en toe offroad neem dan de bandit.
wil je offroad en onroad neem dan een rustler.
wil je offroad en bijna geen onroad neem dan een stampede.

let wel op! hoe hoger de auto hoe sneller hij omvalt in de bocht
en dan moet dus ook elke keer weer lopen om hem rechtop te zetten;)

en qua onderdelen Zit je met traxxas helemaal goed!
ik heb laats bij mijn traxxas slash de ophangbrug gebroken (shocktower) en hij is nu bij de winkel om hem te laten repareren en ik ben maar €4.95 kwijt!

grtz mick

Laatst bewerkt:
ik heb laats bij mijn traxxas slash de ophangbrug gebroken (shocktower) en hij is nu bij de winkel om hem te laten repareren en ik ben maar €4.95 kwijt!

grtz mick

Vind je het niet leuker je auto zelf te repareren en zodoende de auto te leren kennen??? Beetje off-topic maarja

Verder kan ik de genoemde meningen onderschrijven. Kijk bv. maar eens in het Stampede topic hier op het forum..;)

Vind je het niet leuker je auto zelf te repareren en zodoende de auto te leren kennen??? Beetje off-topic maarja

Verder kan ik de genoemde meningen onderschrijven. Kijk bv. maar eens in het Stampede topic hier op het forum..;)

ik heb al eerder me shocktower vervangen dus dat zit wel goed,
ik heb gisteren gewoon weinig tijd gehad.

maar ja nu allemaal maar weer on-topic:

en weet je al welke het wordt?:p

Hoi,

Ik ben naar Traxxas het kijken. Het merk wordt in ieder geval op veel plaatsen verkocht. De stampede heb ik gezien vanaf 189 euro.

Gr. Paul

Back