Goede winkel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb van vrouwlief afgelopen kerst een Blade Scout CX gekregen, en ben helemaal verkocht aan deze hobby. Ik wil verder hiermee, en heb reeds informatie en kennis verzameld, en een plan getrokken wat de volgende stappen zijn.

Aangezien ik nog een newbie ben wil ik in het begin het lieftste niet via webwinkels kopen.

Kan iemand goede (helicopter) modelbouw winkels aanbevelen. Bij voorkeur in Brabant, maar ik wil er best een eindje voor rijden.

Okidoki

RCheliparts, (de naam zegt het al) daar vind je alles op heligebied.
Is geen reclame maar het meest voor de hand liggend.

Dank voor de verwijzingen naar webwinkels, maar ik zocht eigenlijk een winkel waar ik binnen kon lopen als beginneling.

@jizmac
Wat ik vraag in het helicopter forum is in welke winkel de forumleden zelf wel eens binnen lopen, bij voorkeur in Brabant.
Waarom zou dat hier niet mogen?

Veel (de meeste?) shops die genoemd worden in dat overzicht hebben ook een fysieke winkel. Had je kunnen zien als je een paar links had aangeklikt.

Als je veel wilt zien kun je naar het hoofdfiliaal van Quartel gaan in Pijnacker, maar is wel een eindje rijden.

[mod]Oplossingen aangeboden, draadje gaat dicht voor het een winkelbespreking wordt , dank voor het begrip[/mod]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back