goedkoop adres voor APC slow fly props

Ik moest laatst bijna 9 euro betalen voor een APC slow fly 9x6 prop, dit lijkt mij wel heel erg veel. Wie heeft er goedkope adressen om aan dit soort props te komen?

Bert

Gewoon direct bestellen bij APC...met je Visa/MasterCard

http://www.apcprop.com/

LP09060SF
9x6
SLOW FLYER
$ 2.59

Zelfs met de invoerrechten (die bij kleine bedragen vaak niet wordt berekend) is dit minder dan de helft van de prijs...

Voor 1 propje doe je dat natuurlijk niet, maar kijk eens of je kan combineren met wat vrienden. Een flat-rate envelope van US-mail kost tussen de 10 en 15 dollar.

Zoals bij de meeste Amerikaanse bedrijven is versturen over de hele wereld de normaalste zaak.

ACW heeft ze voor $2,20 Dat is dus 1,80 euro!!!!!!

Ik schrok me laatst ook het apelazerus toen ik bij een Nederlandse Modelzaak 3 propjes bestelde. Ik ging uit van ongeveer 3,50 euro. Dat is toch bijna het dubbele van wat ik bij ACW betaal en leek me voor nederlandse begrippen een redelijk bedrag.
M'n dag was echt verpest toen ik gelijk met de propjes ook de acceptgiro ontving. [font=Arial, sans-serif]19,40 euro[/font] :evil: :evil: :evil:

Bedankt voor de info. Zal wel in Nederland worden, APC heeft zijn policy gewijzigd mbt internationale orders, dus zal het verzenden waarschijnlijk te duur zijn.
Maar ik blijf gewoon een aantal winkels in de US in de gaten houden, want die hebben soms acties waarbij de verzendkosten heel laag zijn.

ps goede tip van ACW!

Bert

Hetzelfde heb je met auto-onderdelen... ik bestelde hier een aandrijfriem... welke in Amerika me $9,00 zou kosten... na 6 weken hadden ze hem eindelijk, hing alleen een prijskaartje aan van 17,95 Euro...

Vraag me af hoeveel personen hier nog aan hebben willen verdienen...

Het is towerhobbies geworden, zij hebben regelmatig een "tegoedbon" van 20$ op een bestelling van minimaal 50$, dan heb je dus eigenlijk geen verzendkosten en eventuele douane kosten als je net boven die 50$ gaat zitten.

Bert

Acw is geen probleem. Onder de 22€ blijven, en de douane doet je niks...("verwaarloosbaar bedrag")

Niels

:? Voor de duidelijkheid en "newbies" ACW =

www.aircraft-world.com

Slechts $2,50 verzendkosten en met 5 dagen thuisbezorgd uit Japan :)

Al tientallen bestellingen daar vandaan op tijd en zonder probs binnengekregen....

#$@%!&
er is net een bestelling onderweg van ACW, ben ik alsnog vergeten SF props te bestellen...grrrr

Back