Goedkoop electro watervliegtuig,suggesties?

Heb je al een zender / ontvanger?

De Multiplex Minimag is een goed betaalbaar modelletje waar ook drijvers bij te kopen zijn. Dit model is van supersterk schuim gemaakt, beter dan elke andere schuimsoort.

Ik heb al een zender / ontvanger idd,vlieg al zo'n 15 jaar ;-)

Mijn voorkeur gaat uit naar een type vliegboot of iets dergelijks,geen hoogdekker met drijvers eronder.

Groeten,
Marcel

hm, dan zou ik geen geld besteden aan een budget pakketje inclusief zender, lader en andere troep waar je niks aan hebt.

Je zou bijvoorbeeld naar een Seawind kunnen kijken. Ik kan me zo gauw niet herinneren welk merk daar een redelijk kleine versie van levert, ik dacht aan Protech maar weet het niet zeker.
De Seawind is in ieder geval eenmotorig. Bij meermotorige toestellen loopt de prijs snel op verwacht ik.

Marcel,

Je kan ook kijken naar de seabee van Robbe.
Wordt geleverd met BL motor en regelaar.
Producent is Icon modeldesign, vroeger bekend onder de naam freescale.

Hij is alleen omdat het een nieuw model is op dit moment slecht leverbaar, maar over de grens een stuk goedkoper ( zelfs met verzendkosten) en bij een enkele modelbouwwinkel ook op voorraad.

succes

greatplanes heeft ook de seawind.

In een electrische (kleine, volgens mij onder 1 meter span) en een methanolvariant, die een heel stuk groter is (en ook een stuk duurder dan de EP..)

dankje voor de links! dacht dus dat het model van Protech was, maar ik bedoelde inderdaad deze simprop!

Jasses hoor ik zeker toch ook bij met mijn polaris 120% ,of is die te klein ????

Bouwen? Moeillijk?

Die electro polaris van depron is wel leuk...maarja dat bouwen he... ;-)

Groeten,
Marcel

Is echt een makkie.
als je een beetje netjes snijd dan past alles perfekt.:p
En het vliegt ook nog eens leuk

ben al aan mijn twee begonnen.
en er komt ook nog een derde.:confused:
Ja, voor club genoten :p

Ik heb ook besloten er een te gaan bouwen .
(kom anders nooit van mijn depron af :mrgreen: )

De printer loopt al.

Word tussen de andere projekten door gebouwt .

Mvg Johan

Back