Goedkoop electro watervliegtuig,suggesties?

Denk dat we in april 2010 op Zeumeren maar een max. aantal van deze Polarissen gaan toestaan (1 ofzo ;-) ).

Je hebt een nul of 2 vergeten Berto . :mrgreen:

Gewoon bouwen uit wit depron en hem met plotterfolie een design geven .

Plakt zeer goed op depron.

Mvg Johan

Heb jij al een ideetje over het design ?? Misschien één design met telkens verschilende kleuren, zodat de Polarissen er toch anders uitzien?

Ik ben stiekum aan het kijken of ik toch niet misschien ook een depron vliegtuigje ga bouwen deze winter (pssst niet aan mn vriendin vertellen) deze leek me wel leuk als eerst vliegtuigje..of een mothje.. ben ik nog niet uit... maar voor dit topic lijkt deze me wel mooi.

t_18674-01.jpg

FoamFly.com :: FoamFly Planes :: Airplane Plans :: Pelican Airplane Plans

Ik ben stiekum aan het kijken of ik toch niet misschien ook een depron vliegtuigje ga bouwen deze winter (pssst niet aan mn vriendin vertellen) deze leek me wel leuk als eerst vliegtuigje..of een mothje.. ben ik nog niet uit... maar voor dit topic lijkt deze me wel mooi.

t_18674-01.jpg

FoamFly.com*::*FoamFly Planes*::*Airplane Plans*::*Pelican Airplane Plans

kijk dit draadje even door
Pelican Seaplane Scratchbuild - WattFlyer RC Electric Flight Forums - Discuss radio control eflight

groet john

Heb jij al een ideetje over het design ?? Misschien één design met telkens verschilende kleuren, zodat de Polarissen er toch anders uitzien?

Nog niet , maar smaken verschillen te veel .

Ik denk dat ik de mijne in deze stijl ga maken

67384abfa59d147ea.jpg

Mvg Johan

Laatst bewerkt door een moderator:
ergens ligt er op zolder een bijna afgebouwd watervliegtuig.
volgens mij moet er alleen nog de staartvlakken of zo gebouwd of bekleed.
Het is een kist van een 1,20m ongeveer volgens mij.
Met extra drijvers onder midden vleugel en motor op een steun erbovenop.

Back