goedkoop vliegtuig

Kijk, da's nou wel een groot verschil ... As ik op half throttle opgooi in héél weing tegenwind, dan nòg zakt het ding maar een goeie halve meter ... sterker nog , in de handleiding ( en ook te zien in meerdere filmpjes ) tonen ze hoe j'm eigenlijk eerst ZONDER gas van je afgooit, en dat je dan nog ruim een seconde hebt om het gas te hitten .... ( die amerikanen zijn als de dood dat iemand zijn hand bezeert in de draaiende prop en dan hun ass af-sued :P )

Maar nogmaals, net door die grotere delta-oppervlakte hij is waarschijnlijk minder snel dan een picojet ...maar minstens even leuk ( en adembenemend qua vormgeving in volle vlucht ...)

Freak vind je het gek dat dat zwevertje niet fijn zweeft als het zwaarte punt 10 cm te ver naar voren ligt en je 50!! gram lood op de neus moet plakken voor hij enigszins goed staat?
Maar ik ben het wel eens dat rolroeren gecontroleerder stuuren, mijn eerste vlucht was met rolroeren en verliep beter dan alle andere vluchten bij elkaar :oops:

Die badius was inderdaad n beetje onhandig gebouwd, maar dat kon ik dr makkelijk uitwerken. (andere controle staafjes erin en hij was al op evenwicht.) Et ding was nog n beetje underpowered ook, maar met ailerons heb je zoveel meer controle, maar in et bijzonder bij landingen vind ik rudder echt niet te doen. Windstil en niet verplicht in n bepaalde richting landen is nog te doen, maar em recht op een landingsbaan krijgen, allemachtig. :P

hey theo die easy star vliegt lekker rustig.
ik ga hem zeker kopen al ik het geld binnen heb dat ik nodig heb :D.

ps : heeft die man zijn vliegtuig weer kunnen fixen die was neergestort ???

Jep die panic was later weer gerepareerd. enkele druppels epoxie lijm doen wonderen.

Prettig dat je het leuk vond en overtuigd bent van de kwaliteit van de easystar. Het sturen van jou zit er al aardig in en als je les neemt zoals vandaag dan ben je zeer snel rijp voor je brevet. Ik heb je vanmiddag net op een lastige manier (harde zijwind) laten vliegen.

En niet verder vertellen dat het model handsfree ook goed vliegt. 8)

Back