Goedkoop?

• Topicstarter Topicstarter Spark
  • Startdatum Startdatum
S

Spark

Guest
Hey,

Heeft iemand ervaring met de winkel www.rcplace.nl? Ik zit te kijken naar een HPI Savage XSS en bij hun is tie 100 euro goedkoper dan bij overige sites. Makes you wonder... :?:

Matthijs NED 469 zei:
hoezo veel goedkoper dan bij andere sites? bijv. Modelsport Hoofddorp is ie bijna net zo goedkoop....

Nou ik vind het toch een aardig verschil 489 euro bij rcplace tegen 549 euro bij Hoofdorp. Als je kijkt bij PKracing en RCSpeedworld, daar zijn ze nog eens 40 euro duurder.

Vorige week nog wat besteld daar en de spullen zijn ook goed aangekomen.
Geen problemen met deze winkel dus

Spark zei:
Matthijs NED 469 zei:
hoezo veel goedkoper dan bij andere sites? bijv. Modelsport Hoofddorp is ie bijna net zo goedkoop....

Nou ik vind het toch een aardig verschil 489 euro bij rcplace tegen 549 euro bij Hoofdorp. Als je kijkt bij PKracing en RCSpeedworld, daar zijn ze nog eens 40 euro duurder.

als je goed kijkt, bij 'aanbiedingen en nieuws' dan zie je wat anders staan (499 als je ook een zender koopt). Maar wat ik eigenlijk bedoel, staar je niet blind op sites en prijzen, heb je helemaal niets aan als je straks je auto wilt starten en hij doet het niet. Kun je op dit forum 30x een vraag gaan stellen, terwijl je veel beter gewoon naar de winkel kunt gaan waar je je auto gekocht hebt en die alles laten uitleggen en voordoen.........succes ermee......... :wink:

Back