Goedkope 2wd buggy ESC en motor

De MBX6 heeft al verschillende keren Mol gezien en tot nu toe geen stukken :D
De 1/10 modellekes hebben dan toch nog net iets sneller stukken :p

Ofwel ligt dat aan mijn rijstijl :D

Maare de topic titel gaat over een goedkope 2WD, en daar valt de TLR22 nou niet echt onder... Dat is een gemiddeld geprijsde auto, zeker geen goedkope (zoals bijv de Mad Rat)

De MBX6 heeft al verschillende keren Mol gezien en tot nu toe geen stukken :D
De 1/10 modellekes hebben dan toch nog net iets sneller stukken :p

Ofwel ligt dat aan mijn rijstijl :D

Dat zal het zijn... En volgens mij mankeerde je een schroef + lager de laatste keer :p. Al zijn dat ook niet de kosten natuurlijk.

Wat betreft je hobbywing avontuur, dat was een EZrun (sensorless) en geen XErun. Xerun is dan weer hetzelfde als de Hype serie van Kyosho (1/8 ste regelaar en motor toch).

Wat betreft regelaars motoren heb ik enkel ervaring met LRP (en de rode variant Nosram). Deze werken evenwel goed en zijn dichtbij huis (Duitsland) aan een schappelijke prijs te krijgen.

ik zie dat een aantal onderdelen uitwisselbaar zijn met de xxx-4. Bij modelsport.co.uk kun je hem pre-orderen voor 14 februari. Hier haal ik ook meestal mijn onderdelen voor de xxx-4

Wat betreft je hobbywing avontuur, dat was een EZrun (sensorless) en geen XErun. Xerun is dan weer hetzelfde als de Hype serie van Kyosho (1/8 ste regelaar en motor toch).

Inderdaad had toch EZrun in mijn post geschreven eh :D

En inderdaad een lager had ik ook nog stuk gehad :p:cool:

Ey en moest je ni maffen???

Back