goedkope accu's

beste formleden,
Ik koop mijn accu's allemaal bij hobbyking. Maar nu had een stel 5000mAh 25C 3s turnigy accu's en die waren licht beschadigd. Nu koste dat heel wat om weer terug te sturen. Mijn vraag of er in nederland een winkel is die goedkopen accu's verkoopt, voor de wat grotere accu's.

groetjes roel:)

beste formleden,
Ik koop mijn accu's allemaal bij hobbyking. Maar nu had een stel 5000mAh 25C 3s turnigy accu's en die waren licht beschadigd. Nu koste dat heel wat om weer terug te sturen. Mijn vraag of er in nederland een winkel is die goedkopen accu's verkoopt, voor de wat grotere accu's.

groetjes roel:)

Waar moet je ze naar toe sturen...naar Dld? Dat kost toch maar iets van 12 euro ofzo tot 2 kilo? Die van die link die je doorgestuurd kreeg kopen ze ook bij HK alleen maken zij van de dollar een euroteken....:rolleyes:.

Ik zou zeggen "take your loss" . Hobbyking is vergeleken met in Nederland verkrijgbare spullen gruwelijk goedkoop, maar eens in de zoveel tijd zit er iets tussen wat niet helemaal naar verwachting is.

Ik zou er verder geen moeite voor doen en gewoon bij de prijs in calculeren dat er af en toe iets mankeert. Voor 17 euro ben je al over de helft van een nieuwe 3S 5000 mAh. En in Nederland krijg je het echt nergens goedkoper.

Natuurlijk snap ik dat er wel eens iets fout gaat als je bij hobbyking besteld. Maar mijn vraag is waar ik in de toekomst goedkope accu's kan halen. Ik ben super tevreden over hobbyking, maar voor de grotere spullen zou ik ook graag een adress in nederland hebben.

Natuurlijk snap ik dat er wel eens iets fout gaat als je bij hobbyking besteld. Maar mijn vraag is waar ik in de toekomst goedkope accu's kan halen. Ik ben super tevreden over hobbyking, maar voor de grotere spullen zou ik ook graag een adress in nederland hebben.
Dat willen we allemaal wel.;)
Als dat er is voor vergelijkbare prijzen dan is dat echt snel bekend op dit forum.

Laatst bewerkt:
Ik ben super tevreden over hobbyking, maar voor de grotere spullen zou ik ook graag een adress in nederland hebben.
Als ik iets nodig heb kijk ik tegenwoordig eerst of HobbyKing Hamburg dat ook heeft. Juist met lipo's hebben ze flinke voorraad, en de prijzen zijn heel wisselend: meestal een schepje duurder dan HongKong, soms scheelt het bijna niks, en ik heb ook wel eens gezien dat hetzelfde artikel in Hamburg iets goedkoper was... Nou en dan spaar je vervolgens flink uit op verzending, en de douane bemoeit er zich ook niet meer mee.

Mm, geen idee waar ze inkopen, maar wat de prijs betreft is dit nog laag ingeschat....
Als je de producten van RC Addict bekijkt dan zie je dat dit vrijwel uitsluitend HobbyKing producten zijn. Tja, je zou natuurlijk de Hamburg prijzen met de HK prijzen kunnen vergelijken maar ik denk niet dat RC Addict lager zal uitpakken.
Tja als je op die manier een winkeltje kan runnen is wel makkelijk natuurlijk... maar ik run mijn eigen winkeltje wel.

de accu's die ik had besteld kwamen ook uit duitsland omdat ik dat veel gemakkelijker vond met de douane en levertijd enzo

Nou ja... dan vallen de kosten van het terugsturen toch ook wel mee? Zeker in vergelijking met wat je aan aanschaf kwijt zou zijn als je ze in Nederland had gekocht.

Noem het maar grappig... dat is natuurlijk wel verdraaid irritant... :???:

Ik koop mijn accu's bij een bedrijfje hier in Nordhorn hij verstuurd ze ook naar Nederland.
7,90€ verzendkosten vanaf 200€ vrij huis.

maar het kost twee weken om met de mensen te mailen en dan zeggen ze opsturen op eigen kosten.
Ik weet niet of je wel eens op het HobbyKing forum komt... maar het lijkt me iets om daar ter sprake te brengen.

@michel71, welk bedrijfje is dat? ik woon zelf in oldenzaal, dus een dichtbij-adresje voor accu's is altijd handig..

Back