Goedkope lipo's

Hallo

Weet iemand waar je op dit moment in Nederland de voordeligste
LIPO's kan kopen (bestellen) ?

Bedankt alvast

http://aircraft-world.com/ verzendkosten zijn laag en vaak binnen een week in huis.

himodel heb ik al eens besteld, erg fijne winkel geen probleemen mee ondervonden.
Het enige waar ik mij over verbaasde was dat op de buitenkant geen prijs stond en op de bon het totaal <25$ was. (was eigelijk >70$)

RC-technics is trouwens ook een prima zaak.

ik ken niet veel webshops die het doen, ik klaag ook ZEKER niet hoor. (Pas nog 6weeken moeten wachten en 10 euro bij moeten betalen.)

weet iemand of dit merk lipo goed is? ervaring mee?

1.
LP144400_10C.jpg

Specificaties:
Uitvoering: 4S2P
Voltage: 14.8V
Capaciteit: 4400mah
Belastbaar: 10C continu (44A), 18C piek (79.2)
Afmetingen: 145 x 40 x 35mm
Gewicht: 436 gram

[mod]Reclame voor je eigen winkel wordt hier niet toegestaan. Op het moment dat je sponsor wordt van het forum kan dit wel in het sponsor-deel. Neem hiervoor contact op met Robert de beheerder. Graag deze regel respecteren voor vooral de bedrijven die wel het forum sponsoren. Mede door hun kan dit forum draaien en het is wel zo fair naar hun toe.

Bedankt!

Groet,
Rogier
[/mod]

Laatst bewerkt door een moderator:
[mod]Reclame voor je eigen winkel wordt hier niet toegestaan. Op het moment dat je sponsor wordt van het forum kan dit wel in het sponsor-deel. Neem hiervoor contact op met Robert de beheerder. Graag deze regel respecteren voor vooral de bedrijven die wel het forum sponsoren. Mede door hun kan dit forum draaien en het is wel zo fair naar hun toe.

Bedankt!

Groet,
Rogier
[/mod]

Laatst bewerkt door een moderator:
Een suggestie naar een winkel waar ze zelf contacten mee hebben/deel van uit maken gezien Rogiers reactie ....

Dat is iets wat niet toegestaan is... Als je je eigen winkel op het forum wil promoten moet je net als de rest van de winkeliers netjes aankloppen bij Robert en een reclame/sponsordealtje sluiten.

Ach, al was het maar om de simpele reden dat het topic 4 jaar oud is. Krista zal z'n keuze al wel hebben gemaakt.. :rolleyes:

Back