goedkope stickzender met spektrum.

Kan iemand me verder helpen ? :)

Zoek stickzender met spectrum/2.4Ghz die niet superveel kost en toch de belangrijkste basisfuncties kan van een comp. zender zoals expo. dual rate, ... enzoverder.

Laatst bewerkt:
ik heb hier een sanwa super exzes met 2.4GHz spektrum module en ontvanger liggen set is in goede staat
vraagprijd 150euro
gr

"De Futaba 3GR, geen Spektrum maar wel 2.4GHz "
2-0 voor futaba.

Ik heb de 3PM en heb daar nog geen spijt van.
FASST ontvangers zijn wel pokke duur, maar velcro is niet te verslaan.

Overstappen naar stuurke is niet moeilijk en je hebt meer keuze.
Na bijna 20jr sticks overgestapt naar stuur. Na 20 packs gaat dat evengoed je moet er alleen tijd voor maken of beter je tijd gunnen.

Ik ben net (2jaar geleden) van stuur overgestapt op stick, gaat beter in de offroad voor mij omdat ik met mijn duim beter de gasstick kan doseren dan met een wijsvinger in een wat verkrampte houding. Met stuurwiel kan ik ook nog steeds goed overweg maar toch blijf ik bij stickzenders :).

Dan is de 3GR de beste optie.....

Andere optie is een goedkoop computer stickzendertje pakken zoals bv. de Sanwa en daar een spektrum zendmoduul bij inbouwen, het wordt gedaan.....

Uiteindelijk is de 3GR net zo goedkoop.

had spektrum niet onlangs een heel goedkope stickzender uitgebracht?
Heb er zelf nog aan gedacht om misschien daarmee eens te leren rijden, omwille van zelfde argument als cooper: 'k denk dat je daarmee beter gas kan doseren.

[edit] Ik dacht dat het om de spektrum DX5e ging: € 90 voor zender + ontvanger.
't Zal inderdaad een vlieg-radio zijn, maar kan je daar ook niet mee rijden dan??

Laatst bewerkt:
't Gas is anders op een vliegtuigzender. Bij ons is neutraal de middenstand, bij vliegers is neutraal hetzelfde als vol remmen voor de auto's. Maar misschien is dat aan te passen, dat weet ik niet precies.

Dan is de 3GR de beste optie.....

Andere optie is een goedkoop computer stickzendertje pakken zoals bv. de Sanwa en daar een spektrum zendmoduul bij inbouwen, het wordt gedaan.....

Uiteindelijk is de 3GR net zo goedkoop.

iemand goedkoop adresje ? mag via PB zijn.
HongKong ofzo :)

Back