Jongens..........ik zwengel niet de discusie aan of walkera heli's nu rommel zijn of niet.
Maar het is en blijft echt persoon en vooral budget gebonden.
Tom zoekt een CP heli die binnen zijn budget past.Dat staat al als een paal boven water.
Dan kan hij kiezen voor verschillende merken afgezien van de duurdere zoals Trex, Gaui, Mini Titan etc etc.
Tom, wat je eerst eens echt kunt doen is veel lezen op Forums.
Lees dan eerst eens veel over de ervaringen die andere mensen al hebben gehad met hun heli.
RCVliegshop.nl - Dé Goedkoopste RC Helicopter En RC Hydrofoam Webshop in NL! heeft een heel goed Forum waar allerlei soorten heli's worden behandelt.
Alle vragen staan erop.
Lees dat nou eerst maar eens goed door.
Kun je al heel wat avonden mee zoet zijn.
Indien je dat al had gedaan, dat heb ik niets gezegd.
De keuze die jij straks zult maken is een erg persoonlijke.
Lieden die beweren dat een Walkera slecht vliegt of rommel is, mogen samen met mij best wel een middagje komen vliegen in Apeldoorn.Zal ik ze eens laten zien hoe strak een Walkera vliegt.
Ik vlieg met 2 stuks 'verkapte' HM60B's.
En ervaar het als zeer betrouwbare en goed vliegende machines.
Ik vlieg al bijna 4 jaar met heli's en heb ook met Esky Belt CP gevlogen en met een HDX300SEV3.
Maar deze HM60B die ik heb en wel van eigen elektronika voorzien vliegt voorbeeldig.
Trouwens..........mijn helimaat vliegt ook met 2 stuks HM60B's en die zijn nog helemaal origineel met Walkera elektronika.Ook daar vliegt hij al 8 maanden probleemloos mee.
Tom, als je voor een 450 machine gaat, dan zullen alle kosten met de heli meestijgen.
Hoe groter de heli des te vaker hogere kosten.
Sukses met je keuze.
Vandaar mijn advies om eerst eens veel te gaan lezen op die Forums.
Dan kun je afgaande op andere verhalen die gebaseerd zijn op ervaringen van mensen, een eigen keuze maken straks.
De 1 vind dit, de ander vind dat...............
Uiteindelijk gaat het erom dat jij tevreden bent met de keuze in je heli straks.
Vr Gr E