Gok de Pole en Winnaar van de 2e NK 1/8 te Rucphen

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door M7H, 28 apr 2005.

  1. jeracing

    jeracing

    Lid geworden:
    16 sep 2004
    Berichten:
    312
    Locatie:
    St Willebrord
    het was inderdaad iet wat vochtig. En het motor saldo was 5 die dag geloof ik.... 8O
     
  2. Beethoven

    Beethoven

    Lid geworden:
    9 dec 2003
    Berichten:
    708
    Locatie:
    Gouda
    En met jouw nog vele snif snif
     
  3. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Dan wordt het pas de vrijdag voor de NK, alle andere weekenden zit de baan vol ... :cry:
     
  4. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Volgens mij kun je 21 en 28 mei trainen in Gouda, let op dat dit de zaterdag is, Zon en feestdagen mag er (momenteel) niet meer met brandstof getrained worden........ (klagende country en western dansers).......
     
  5. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Vandaar dat wij de 21e gaan, de 22e hebben we clubwedstrijden thuis.
    De 29 vier ik mijn verjaardag dus de dag er voor inkopen doen voor de BBQ.
     
  6. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Gezellig!!!, BBQ.......

    trakteer je dan nog ff, de 12e?......


    Tja, ik ga denk ik doordeweeks gewoon een keertje, ik woon toch vlakbij......
    neem gewoon een dagje vrij, en ga trainen met Daniel v/d Drift......

    ik zie wel.....
     
  7. WVK Performance

    WVK Performance

    Lid geworden:
    23 sep 2004
    Berichten:
    913
    Locatie:
    niet op deze wereld.
    nooit geweten dat die daar zaten :?
     
  8. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    In het clubhuis ernaast, heb ik die wel eens gezien....
    of het geklaag daar vandaan komt is niet zeker, kan ook van de woonwijk aan de andere kant van het water zijn natuurlijk....

    Het blijkt zo te zijn dat Gouda een vergunning heeft op de Zondag als er "evenementen" zijn, dus vrij rijden is dan niet toegestaan, uiteraard wel op andere dagen......
     
  9. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Als het mooi weer is trakteer ik je wel een biertje. Kom je nog ff testen in Groningen? Denk er aan dat je hier twee keer moet rijden op ons noordelijke schuurpapier.
     
  10. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Ik kan maar 1x rijden in Groningen, 28 Aug kan ik niet......

    Ik denk niet dat ik kom testen, wel is het de bedoeling om de Zaterdag van het NK er al te zijn.... dus de 9e Juli........
     
  11. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Jammer, je bent altijd welkom natuurlijk. De 28e wordt je schrap dus ... dit jaar komen we expres terug van vakantie zodat Joey een echte schrap kan kiezen :p
     
  12. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    O ja, nog even voor de goede orde ... op ons circuit heb je een motor nodig die top en koppel heeft buiten een goede wegligging. Je zal een keuze moeten maken tussen ligt driften en snelheid of strak en iets langzamer... het is geen baan voor netheid.
     
  13. Chielos

    Chielos

    Lid geworden:
    16 nov 2004
    Berichten:
    422
    Locatie:
    Haarlem
    ben ik het totaal niet met je eens, Op het moment dat je gaat driften verlies je altijd tijd! door genoeg koppel te hebben met een goede top en ook nog eens strak rijden dan ga je 10 keer zo snel als dat je zou gaan driften.

    Greetz
     
  14. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.484
    Locatie:
    Sassenheim
    Als professionele drifter kan ik je zeggen dat het soms nut heeft. Wel is het zo dat het belastend is voor je banden en aandrijving en over het verbruik maar niet te spreken.

    Groningen heeft niet veel grip, het is dus een compromis sluiten in grip zoeken en veel trainingsrondjes rijden waarbij de wegligging door je rijstijl bepaalt wordt.
     
  15. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Ik vraag je ook niet om het met me eens te zijn, als je vaak genoeg op ons thuis circuit hebt gereden dan weet je dat bovenstaand niet zal samengaan, het is zoals Roelof aangeeft een compromis.

    Er zijn nou eenmaal plekken op het circuit waar je het beste kan trekken en gooien met je auto en er zijn plaatsen waar je strak kan rijden. Neem nou de gehele bocht voor het rechte stuk, je kan daar strak sturen of volgas ligt doorheel driften / trekken. De laatste zal je 2 a 3 tiende schelen t.o.v. strak sturen.
     
  16. _cyclops_

    _cyclops_

    Lid geworden:
    23 mei 2003
    Berichten:
    2.244
    Locatie:
    Veenendaal, NL
    Een 1:8 auto drift altijd een beetje, anders had er wel 'n diff achterin gezeten eh :p
     

Deel Deze Pagina