Sinds twee weken een goblin overgenomen van iemand op het forum, vorig weekend eerste testvluchten gemaakt met volgende setup:
- HC3SX (of Bavarian Demon)
- Align DS 650 staart servo
- Standaard SAB tailblades
Bij de eerste testvluchten wou de staart helemaal niet houden, bij geen stickinput blijft de staart op zijn positie dus geen drift maar van zodra je begint rond te draaien stopt de staart amper het is alsof ik met een grote schaalheli op de sim vlieg. En daarenboven zeer traag. En dit alles bij 100% gain.
Daarna volgende aanpassingen gedaan:
- Volledige tailunit hermonteerd loopt zeer vlot.
- Ball linke een gaatje dichter bij de servo gezet.
- Travel op beide kanten op exact 100% gezet.
Daarna was het al een pak beter, snelheid is opgelost. Maar de staart stopt nog steeds niet. Als ik de gain verhoog krijg ik op een gegeven punt bevingen in de staart (wat logisch is) maar stoppen doet hij nog steeds niet.
Een mogelijkheid is de P-Gain nog wat verhogen maar die staat nu op 16 en het maximun is 18
Enige suggesties?
- HC3SX (of Bavarian Demon)
- Align DS 650 staart servo
- Standaard SAB tailblades
Bij de eerste testvluchten wou de staart helemaal niet houden, bij geen stickinput blijft de staart op zijn positie dus geen drift maar van zodra je begint rond te draaien stopt de staart amper het is alsof ik met een grote schaalheli op de sim vlieg. En daarenboven zeer traag. En dit alles bij 100% gain.
Daarna volgende aanpassingen gedaan:
- Volledige tailunit hermonteerd loopt zeer vlot.
- Ball linke een gaatje dichter bij de servo gezet.
- Travel op beide kanten op exact 100% gezet.
Daarna was het al een pak beter, snelheid is opgelost. Maar de staart stopt nog steeds niet. Als ik de gain verhoog krijg ik op een gegeven punt bevingen in de staart (wat logisch is) maar stoppen doet hij nog steeds niet.
Een mogelijkheid is de P-Gain nog wat verhogen maar die staat nu op 16 en het maximun is 18
Enige suggesties?