Golvende beelden GoPro Hero 4 Black op Tarot 2D gimbal ?

Goedemiddag,

vanmorgen weer even wezen vliegen. Nu heb ik de laatste tijd plots last van "golven" in de video's die ik maak. Via mijn Fatshark zijn deze golven nauwlijks tot niet zichtbaar. Maar in het uiteindelijke eindresultaat ziet het er werkelijk niet uit. Beelden zijn eigenlijk gewoon compleet onbruikbaar hierdoor.

Hier een video van het eindresultaat:

Zoals het topictitel al zegt, de Gropro Hero 4 Black hangt in een Tarot-t 2D gimball.
Ik film nu op 1080p met 30fps.
Iemand die hier een verklaring voor weet ? Of iemand die dit probleem zelf bij de hand heeft gehad ? Let me know!

Andere demping gebruiken had dit ook met een tarot ben een week bezig geweest alles geprobeerd en tien de slappe zwarte erin gezet en het was weg

Tnx voor je reactie! Maakt het dan nog heel veel uit welke dempers ik nu ga bestellen ? Laat ik het zo zeggen"; met welke dempers had jij geen problemen meer ?

Jello is een merk shock absorber ?

Laatst bewerkt:
Met de originele dempers van zenmuse gimball, daar krijg je witte grijze en 2 soorten zwarte bij daar van de zwarte de slapste van nemen

En jello is het golf effect in je beeld, kan ook nog zo zijn dat je props of motoren uit balance zijn

Tot op zekere hoogte wel maar beter is dat je je props goed ballancerrd en dan kijkt of je jello minder is en dan je demping kiezen

Ik heb de orginele Zenmuse dempers besteld. Eerst probeer ik dat, daarna kijk ik wel verder. Misschien is de vering er zegmaar uit gegaan na verloop van tijd hoor, want ik kan mij nog herinneren dat ik het voorheen niet had.

Gaf alleen antwoord op je vraag, maar ik weet uit ervaring dat prop balanceren om te filmen wel van belang is en geef dan gelijk geld uit voor een goeie, dubro propbalancer is de beste, suc6 verder.

Props en motoren balanceren.
Geeft betere beelden en de motoren leven langer.
Google is je vriend en verteld hoe dat moet.

prop balancer is onderweg. Ook heb ik een video gevonden waarbij ze motors balanceren d.m.v. een app die trillingen meet op je telefoon. Is dit de manier ?

Back