Gooi maar op slot ben dat gezeik beu!

Status
Niet open voor verdere reacties.
eindelijk is mijn nieuwe truggy binnen :)

Losi 8ight race roller 2.0

heb voorlopig voor een nitro motor gekozen en laten word die mss omgebouwd naar Brushless..

motor is een Lrp Z28R spec 3

servo op stuur een savox
servo op gas rem voorlopig een hitec
zenderset Futaba 4pk 2.4 ghz Fasst

sinds een tijdje geleden een airbrush set aangeschaft en kon ik mijn eerste kap eens spuiten , resultaat mag er zijn volgens mij maar heeft wat schoonheidfoutjes

Voor de eerste keer vind ik het persoonlijk goed gelukt

Morgen ga ik dat beestje eens buiten laten en inrijden op een kunstgras baan

Hier zijn wat foto's

edit_preview.php

edit_preview.php

edit_preview.php

edit_preview.php

Laatst bewerkt:
manmanman waar jullie allemaal met bezig houden.het ruikt omduur naar jaloerzie.echt waar.een mens doet toch met zijn geld en autos wat hij wilt zekers??

btw: dit is gewoon beestig gedaan!prachtig wagentje.heb je de body zelf gespoten?

Re: Losi 8ight Truggy 2.0 race roller

Daar heb je gelijk in Dafke maar dan wel zonder andere te belazeren. Deze meneer doet dat net iets te vaak! 

Tjonge Diver ga je deze topic ook verpesten?

Ik heb je niet belazerd, we hadden nog geen deal afgesloten!

je had interesse maar je wou het pas binnen 2weken komen ophalen , ik ging zoals ik in de pb zei niet akkoord !

ondertussen kreeg ik telefoon van een vriendelijke koper die niet moeilijk deed , niet onderhandelde en daar gaat mijn voorkeur naar !

Een half uur na de deal was afgesloten met de koper kreeg ik jou pb dat je hem dan toch wou overnemen , TE LAAT!!!!! De wereld draait niet om jou!

Veel forumleden hebben bij mij al een mooie deals gemaakt op een correcte manier !

belazeren is iets anders kerel zoek het maar eens in een woordenboek op

dat was niet overeengekomen ....

Deze losi is net nieuw aangekocht en staat niet te koop deze hou ik zelf bij
ga hem ombouwen naar brushless .....heb al een mooie set liggen

Kap heb ik zelf gespoten ,ziet er wel blitz uit....maar heb al spijt dat ik deze topic ben begonnen .....wat een gezellige forum toch !!!!!

Laatst bewerkt:
Even als mod:
Even wat te zeggen, er is een pb gegaan , naar DIVER.
Ik vindt het onacceptabel. Dit gedrag. Wees blij dat er al een slot op zit, want was hij nog open geweest had er iemand 7 dagen op de bank kinnen zitten!

Ik neem aan dat verdere uitleg overbodig is ??

Fijn dan kunnen we ons nu houden aan normale fatsoensregels!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back