Gopro hd2

Mensen,

Zit erop de nieuwe go pro een component video out?
Ik kan alleen terug vinden dat er een mini HDMI out opzit, klopt dit?

Groetennn

Er zit ook een 2,5mm jack plug op. deze heeft video (composite) en audio. Ik heb deze zelf niet getest, maar staat in de handleiding.

Werner

De GoPro HD2 ondersteund inderdaad composite audio en video. Zelf gebruik ik 'm i.c.m. een Nova OSD (Cyclops). Ik hoor dat mensen soms problemen hebben omdat de GoPro het signaal anders uitstuurt, maar daar heb ik (en vele andere) nog geen last van gehad.

Ik ga binnenkort ook een gopro hd2 aanschaffen, heeft iemand nog een goed adres? Ik geloof dat er qua prijs niet veel van de adviesprijzen afgeweken mag worden en dat verkopers vooral klanten proberen te trekken door extra accessoires mee te leveren.

gopro

Ja dat denkk ik ook.

Ik ga binnenkort een bestellen. Maar via mijn werk kan ik oude cctv camera's krijgen. Net een van 3 jaar oud. Auto focus alles derop en der aan. Alleen go pro os handy voor recorden

Laat me weten als je een goed adres Vind

Ik weet opzich wel een adres waar hij tekoop is met een mooie lading gratis accessoires. als je interesse hebt moet je maar even een PB sturen dan vertel ik het graag :)

composite out hero2.

heb go pro hero2.

maar via composiet out( 2,5mm jack) krijg ik geen beeld doorgestuurd.
Soms gaat de software helemaal "hangen".

Iemand een oplossing?

Welke versie ? Ze hebben nieuwe software uitgebracht waar ze lifeview hebben opgenomen. Check de website van gopro.
Dat zou het moeten zijn.

Frenk

op de hero2 zou hij sowiso moeten staan, vaag dat het niet werkt. Is je kabel niet kapot/slecht aangesloten? heb je een lcdbacpac aangesloten tergelijk met de kabel?

lcd backpack

Ik heb inderdaad een lcd backpack, maar met én zonder doet ie het niet.

de 2,5 mm jack naar rca heb ik zelf gemaakt, heel zorgvuldig.

Ik heb alleen massa en video out gebruikt.

dwz van beneden naar de tip : massa - video ; ( de volgende is dan audio 1 en de tip audio 2).

alles goed doorgemeten en geen kortsluiting, en toch
maar geen beeld.
Andere firmware geprobeerd: noppes.

Bij hdmi heb ik een verloopstekker naar grote hdmi gebruikt: zelfde resultaat. Vermoed defect.

op go pro Forums gelezen : schijnt nog te gebeuren.

Wie de oplossing vindt en mij de goede composiet werkende kabel aanlevert mag rekenen op een presentje: SD kaart of zo.

bus interface

de 30 pin bus interface kan gebruikt worden voor vele doeleinden. Ook om de 1 button te activeren.

heb me dit besteld:

full

De layout kan je hier vinden.

Als het er is zal ik de aansluitingen posten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb inderdaad een lcd backpack, maar met én zonder doet ie het niet.

de 2,5 mm jack naar rca heb ik zelf gemaakt, heel zorgvuldig.

Ik heb alleen massa en video out gebruikt.

dwz van beneden naar de tip : massa - video ; ( de volgende is dan audio 1 en de tip audio 2).

alles goed doorgemeten en geen kortsluiting, en toch
maar geen beeld.
Andere firmware geprobeerd: noppes.

Bij hdmi heb ik een verloopstekker naar grote hdmi gebruikt: zelfde resultaat. Vermoed defect.

op go pro Forums gelezen : schijnt nog te gebeuren.

Wie de oplossing vindt en mij de goede composiet werkende kabel aanlevert mag rekenen op een presentje: SD kaart of zo.

Ik wil er wel één voor je fabriceren. Netjes gesoldeerd en in een krimpkous gekrompen. Uiteraard kost het je de kabel en verzendkosten ;)

Groet!

Ik heb prima video out van de hero2 via mijn ezosd
Wel eerst de camera aanzetten en aansluiten dan pas power op je osd
heb filmpje op youtube zoek op (live feed gopro wippo76)
Ik heb die van mij in engeland gekocht via ebay ...een stuk goedkoper als in nl en geen invoer kosten

Laatst bewerkt door een moderator:
Back