Gouden schoonmaaktip!

MMmmm dacht een big scale te hebben heb ik een baby lb :)

Krijg je met de milde lotion doekjes ook dit motortje schoon?

frog2.jpg

http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=14803

jezus heb je die gevonden bij opgravingen ofzo?
lijkt wel uit de jaren nul.
Tuurlijk krijg je die schoon wel een beetje van die metaal spijt spul gebruiken om het te laten blinken.

modelloo zei:
Krijg je met de milde lotion doekjes ook dit motortje schoon?

Ja hoor!
Maar ik zou hem eerst een nachtje in een bakkie diesel liggen om schoon te worden, dan is het daarna al een heel ander motortje! Daarna even met die lotion doekies en je hebt weer een zgan motortje!!

een nachtje in een bakkie diesel liggen om schoon te worden
Nou, nou. Ik heb zo'n 1...2...3... geen diesel. Weet je niks makkelijkers? Kan het niet alleen met lotion doekjes?

@bart_banaan

je moet altijd minimaal 5 liter tanken. Dit is bij bijna elk tankstation, heb jij zo'n sticker met die tekst erop nog nooit gezien?

minimaal 5 liter ???
Dat is nieuw voor mij..
Hoe doen de scooters dat dan?
Wel geldt bij acties vaak een minimum aantal liters..

gr Rene

Stijn S zei:
@bart_banaan

je moet altijd minimaal 5 liter tanken. Dit is bij bijna elk tankstation, heb jij zo'n sticker met die tekst erop nog nooit gezien?

Nou echt niet!! Wat een onzin daar bij jullie zeg!!
Ik kan hier gewoon zelf kiezen hoeveel ik tank, er is geen enkele regel betreffende minimale afname.....

die doekjes bij haakt hij wel eens ergens achter he en dan blijven er van die pluisjes hangen .
Welke hebben jullie of maakt dat niet uit van die pluisjes >?<

Ik gebruik altijd spiritus om mijn heli na een dagje vliegen weer schoon te maken. Zelfs grasvlekken krijg ik makkelijk van de rotorbladen (iets wat mij met wasbenzine niet lukte)

waar mag je bij jullie in een fles tanken dan? bij ons staan er overal van die *** bordjes van, flessen vullen verboden enz.

Bart_Banaan zei:
Nou echt niet!! Wat een onzin daar bij jullie zeg!!
Ik kan hier gewoon zelf kiezen hoeveel ik tank, er is geen enkele regel betreffende minimale afname.....

Mijn pa tankt altijd in Belgie dus verklaard al heel wat :wink:.

Als je een keer een jerrycan wilt vullen moet je dat doen als je vader/ moeder aan het tanken is. Ze zeggen hier toch niets van. En bij de Esso in Belgie is dit helemaal makkelijk, want daar tank je met een pasje en is hier dus geen toezicht op.

PS: de lotion baby doekjes zijn in de aanbieding bij de Etos. 4 pakken halen 2 betalen!

Ik heb me eerste pak nog niet op! ik doe de hele auto met 1 doekje (eerst een beetje afborstellen en dan mooi maken met doekje)

Back