govenor rce-g6600
Goeden morgen,
ben nu bezig met de govenor in te stellen op mijn heli en zender maar ik twijfel of het nu allemaal goed is.
Graag jullie advies indien mogelijk......
Op de zender een t7c staat het volgende ingesteld>
n-thr = 7-25-50-75-100
idle-1 = 80-75-50-75-80(idle 2 idem)
govenor op schakelaar D twee standen
(of moet dit op de idle schakelaar 3 standen sw E> up 0%// ct 65%// dn 80%)Let wel hierbij gaat bij normaal de lamp rood branden en bij idle 1 en 2 de lamp groen branden
instelling als volgt >
up=0%
dn=100%
mix>on
dir>+limit
Met het instellen van de govenor als volg te werk gegaan>
hierbij staat de govenor switch uit
thr low stick(lamp vaste kleur rood)-----limit travel drukken------dan thr high stick(lamp vaste kleur rood)
Nu met govenor switch aan lampje vast groenen alles reageerd zoals het naar mijn mening hoort maar zodra ik in idl 1 kom dan werkt de servo gewoon mee op de beweging van mijn stick.
Is dit zoals het hoort of moet ie gewoon blijven staan op de ingesteld %
De motor heb ik nog niet laten lopen met de govenor wil eerst zeker weten voordat ik dat doe
Doe ik iets fout of zit het in de instelling in de zender...zo ja wat?
Graag jullie bevindingen indien mogelijk ik weet dat het moeilijk is om zo iets uit te leggen maar proberen kan geen kwaad.
phil
Goeden morgen,
ben nu bezig met de govenor in te stellen op mijn heli en zender maar ik twijfel of het nu allemaal goed is.
Graag jullie advies indien mogelijk......
Op de zender een t7c staat het volgende ingesteld>
n-thr = 7-25-50-75-100
idle-1 = 80-75-50-75-80(idle 2 idem)
govenor op schakelaar D twee standen
(of moet dit op de idle schakelaar 3 standen sw E> up 0%// ct 65%// dn 80%)Let wel hierbij gaat bij normaal de lamp rood branden en bij idle 1 en 2 de lamp groen branden
instelling als volgt >
up=0%
dn=100%
mix>on
dir>+limit
Met het instellen van de govenor als volg te werk gegaan>
hierbij staat de govenor switch uit
thr low stick(lamp vaste kleur rood)-----limit travel drukken------dan thr high stick(lamp vaste kleur rood)
Nu met govenor switch aan lampje vast groenen alles reageerd zoals het naar mijn mening hoort maar zodra ik in idl 1 kom dan werkt de servo gewoon mee op de beweging van mijn stick.
Is dit zoals het hoort of moet ie gewoon blijven staan op de ingesteld %
De motor heb ik nog niet laten lopen met de govenor wil eerst zeker weten voordat ik dat doe
Doe ik iets fout of zit het in de instelling in de zender...zo ja wat?
Graag jullie bevindingen indien mogelijk ik weet dat het moeilijk is om zo iets uit te leggen maar proberen kan geen kwaad.
phil
Laatst bewerkt: