GPS ebay

He Dennis,

Wauw dat is goedkoop zeg!! Volgens mij moet dat gewoon helemaal prima werken met MultiWii en Naze32 (Baseflight, de software op de Naze32, is een port van MultiWii). Mooie van de Ublox is dat hij diverse protocollen kan uitspugen (serial, ublox etc) waardoor het met diverse flight controllers werkt...

Ik ga hem iig kopen, dan zie ik wel of het wat is of niet! Voor die prijs kan je het niet laten liggen:)

edit: deze heb ik nu op m'n multiwii zitten, is ook gewoon een Ublox Neo 6M. Grootste verschil is dat de antenne is vastgemaakt op de print waar de Ublox op zit.

GPS inmiddels geleverd gehad, ziet er netjes uit. Extratje...het batterijtje zat er al gewoon op gesoldeerd voor zover ik vluchtig even zag. Batterijtje van 5 usd is er ook al...maar waarschijnlijk dus overbodig:-)

Heb jij hem nog gekocht Dennis?

ah oke, voorlopig weet ik ook niet of ik 'm gebruik hoor...heb 1 quadje met MultiWii waar een soortgelijke ublox op zit en ben bezig met een Mini H quad. Vond 't vooral handig om voor die paar euro een extra GPS te hebben liggen. Misschien eens kijekn hoe het werkt met de Naze32 en in de toekomst vermoedelijk nog wel een vliegtuig met APM en gps:) zal vd week wel eens kijken of ik hem aan de praat krijg in u-center (windows software voor ublox over serieele poort)

Ik heb deze GPS module ook gekocht op hobbyking. Hij geeft de locatie heel precies aan. Zelfs als je binnen bent! Voor die prijs dus een heel erg goede GPS.

? Het enige wat gelijk is aan die van hk en deze is de gebruikte chipset. Circuit zal vast ook erg op elkaar lijken (gewoon naar de voorschriften van ublox) maar dit is niet de gps zoals verkocht door hobbyking

Laatst bewerkt door een moderator:
Back