maarja of je nou belt of tube neemt naar de staart, tja daar zijn de meningen over verdeeld las ik al wel her en der op het forum.
moet nog even uitzoeken wat nou de verschillen tussen de sport en de pro versie zijn.
Als je goed leest, zijn de meningen niet zo verdeeld hoor over een tt of snaar ;-)
Beginners = snaar.
tt kan wel, maar waarschijnlijk strip je wel een aantal tandwielen aangezien dit gewoon echt niets kan hebben.
Deze zijn nl niet gebouwd om snoeischaar te spelen..
De meningen zijn wel ernstig verdeel over fbl of not to fbl
de mening over fbl zonder stabilisatie is bij de meesten toch wel hetzelfde: niet doen..
Terwijl dit ook gewoon mogelijk is, en gewoon erg leuk is om te vliegen. Doe je dit op een 450, is het wel ernstig aan te raden al enige ervaring te hebben..
De pro of sport, Dat zijn 2 compleet andere ontwerpen.
de sport is een doorontwikkelde versie van de oudere typen.
Zo heb ik bv een 450 SE v2, deze is ong. 6 a 7 jaar oud.
De opvolgende versie was de sport, daarna is de Sport v2 gekomen.
ongeveer tegelijk met de sport is de Pro gekomen.
De pro is ontwikkeld met de 3d vlieger in het achterhoofd.
De sport is gewoon een doorontwikkeling van een goed vliegend ontwerp..
De framedelen van een sport passen bij nl nog steeds bij mij in de heli. Op kleine dingetjes is deze wel anders, maar de grote lijn is hetzelfde.
Met het maken van de keuze is wel van belang dat de Sport ook gewoon alles kan. Pro is een ander ontwerp, en is door het frame etc handiger in 3d dingen. Maar de sport doet ook gewoon alles wat je ertegenaan gooit..
Keuzes keuzes keuzes