Tja....het kan zelfs de meest ervaren mensen overkomen
Ik heb nu even een probleempje met mijn lrp 3.5, waar ik niet zo gauw uitkom.
Ik heb al heel veel motoren met succes afgesteld, maar dit keer lukt het me niet. Kan de beste overkomen.......
Het motortje loopt goed bovenin, maar als ik terug ga naar stationair, dan zakt het toerental flink in, alsof hij teveel brandstof krijg. Na 2-3 seconden loopt het toerental flink op, alsof hij te weinig krijgt en na 20-30 seconden loopt het toeren tal weer terug totdat hij afslaat.
Als ik kort gas geef in de verschillende toerentallen, klopt het met het idee van teveel of te weinig brandstof.
Het stationaire toerental staat al vrij hoog, tegen het wegrijden aan.
Misschien heeft het te maken met de lage temperatuur (onder nul) waar ik in gereden heb, maar ik weet het niet zeker.
Ik gebruik een r3 gloeiplug en 16% nitro.

Ik heb nu even een probleempje met mijn lrp 3.5, waar ik niet zo gauw uitkom.
Ik heb al heel veel motoren met succes afgesteld, maar dit keer lukt het me niet. Kan de beste overkomen.......
Het motortje loopt goed bovenin, maar als ik terug ga naar stationair, dan zakt het toerental flink in, alsof hij teveel brandstof krijg. Na 2-3 seconden loopt het toerental flink op, alsof hij te weinig krijgt en na 20-30 seconden loopt het toeren tal weer terug totdat hij afslaat.
Als ik kort gas geef in de verschillende toerentallen, klopt het met het idee van teveel of te weinig brandstof.
Het stationaire toerental staat al vrij hoog, tegen het wegrijden aan.
Misschien heeft het te maken met de lage temperatuur (onder nul) waar ik in gereden heb, maar ik weet het niet zeker.
Ik gebruik een r3 gloeiplug en 16% nitro.