Grand Prix 1:8 op de MACH te Heemstede

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door hugo41, 15 apr 2009.

  1. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Dank je Hugo :rolleyes:
     
  2. QuiXoTic

    QuiXoTic

    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Berichten:
    651
    Locatie:
    Den Hoorn
    Jullie hebben helemaal gelijk. Maar goed, linkje is altijd handig ;-). In ieder geval veel succes en plezier vandaag, hopelijk wordt het nog een beetje droog!
     
  3. hugo41

    hugo41

    Lid geworden:
    15 sep 2005
    Berichten:
    1.297
    Locatie:
    Zeewolde
    dank je
    helaas regent het behoorlijk...........pfffffffffff....daar gaat ik slecht op !!!

    maar alles loopt zeer lekker eh goed, geen problemen.
    het is nu lunch pauze.
    We gaan hopelijk een mooie halve finales en de finale tegemoet

    Hugo
     
  4. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.484
    Locatie:
    Sassenheim
    En iedereen maar afvragen waarom ik niet mee had gedaan, het zou nu mijn weer zijn.....
     
  5. Ndegeocello

    Ndegeocello

    Lid geworden:
    23 jun 2004
    Berichten:
    695
    Locatie:
    IJsselstein
    Nou....het zit er weer op. Pffffff.......wat een week.:sleepy:

    Vanaf dinsdag hebben we heerlijk kunnen trainen met fantastisch weer en een zeer goede sfeer. Uhhhh...dat rijmt!:p
    Alles was echt top georganiseerd en er werd heel netjes gereden.

    Maar helaas hebben we het vandaag niet droog gehouden en heeft het tot ongeveer 13.30 uur geregend. Tot aan de main finale was de baan dus nat.

    De helden die het aandurften hebben gereden en konden zo verder klimmen.
    De uiteindelijke finale opstelling was dan ook wel verrassend.

    De, zeer boeiende finale, begon met een redelijk opdrogende baan, maar was de eerste 20 minuten nog verradelijk glad. Na 45 minuten billenknijpen is het podium:


    1 M. Green
    2 R. Vrielinck
    3 M. Salven



    Helaas had Arie geen tijd in de finale omdat hij zelf de finale had gehaald.:eek: Na eerst een 1/4 en 1/2 finale, moest hij als 9e starten en is hij als 5e geeindigd.:p:p:p

    Toppie Arie! Regenkoning:worship:
    Eerder al een GP 1:10 finale gereden en nu een GP 1:8 finale......wow!

    Ook Joey Sorber wist zich te plaatsen voor de finale en is uiteindelijk 9e geworden. Helemaal top!

    Enne Mario, wat kan jij tanken man. Daar kan zelfs Glimpie nog wat van leren.;)
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2009
  6. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Zo, eindelijk thuis....

    Heel drukke perfecte dag! Hugo, Rik, Kimmy etc etc goed gedaan, dikke pluim.
    Heel veel dank aan Hans Verbruggen / MACH om ons de mogelijkheid tot sponsoring te bieden, dikke pluim voor de service.

    Uitslag: Powered by RC-Timing
     
  7. hugo41

    hugo41

    Lid geworden:
    15 sep 2005
    Berichten:
    1.297
    Locatie:
    Zeewolde
    Graag gedaan pieter
    ja, het was een succes deze mooie en zeer sportieve en gezellige GP 1/8. !!!
    maar dat is voornamelijk dankzij jullie optreden en sporief rijgedrag.
    hopelijk zullen allen wedstrijden zo wroden verreden.

    en ook het team wat ik van de MACH ter beschikking heb gekregen omdeze wedstrijd tot een succes te maken, hebben het allemaal zeer goed gedaan.

    en dus bij deze ( ga ze niet alleemaal bij naam noemen, zijn er teveel) alle vrijwilligers de voor de organisatie hebben gezorgd om deze GP 1/8 mogelijk te maken, mijn zeer oprechte en hartelijke dank voor al jullie hulp !!!

    niet 1 stop & Go hoeven uit te delen.........das gewoon super.
    helaas 1 rijder uit de main final moeten afkeuren vanwege een te grote tank.

    mijn bedoeling is dus bijna helemaal uit gekomen
    geen penalty's geven en niemand afkeuren.
    dat laatste kon helaas net niet. meerdere malen gecontroleerd ook na 25 minuten nog een keer, en helaas toch kon er nog teveel brandstof in...........tja......dan heb ik geen andere keus.
    maar vond het wel jammer dat ik het moest doen

    dit doet uiteraard niets af aan het geheel
    WE hebben de grootste complimenten gehad van de winnaar Mark Green ( snelste rondetijd: 13.941- TQ: 30 Rnd in 7:10.961 en winnaar met 155 Rnd in 45:05.194)) en nog een paar rijders. o.a. uit duitsland en belgiƫ maar ook uit ons eigen kikkerlandje.

    kortom................het was me weer een zeer groot genoegen.
    en tot een volgende keer maar weer. (( hopelijk met behoorlijk wat meer deelnemers.))


    Oeps..........bijna vergeten. ook de NOMAC bedankt voor het lenen van de juiste keuring spullen voor deze GP 1/8 !!


    Mvg.
    Hugo JH Keller / Race Director GP 1:8 M.A.C.H. Track 2009
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2009
  8. Eskomo

    Eskomo Guest

    Ik sluit mij aan bij alles wat er gezegd is, perfect georganiseerd, alles liep als een trein.
    De MACH heeft het goed voor elkaar, heel veel dank aan alle vrijwilligers, Hugo, de wedstrijdleiding, Hans, de kantine medewerkers, technische keuring, baaninzetters en iedereen die verder hebben meegeholpen.
    Jullie hebben een superjob verricht.

    Voor mijzelf was het weer eens een ouderwets;) gezellige paar dagen racen op internationaal niveau.
    Wat ging het verschrikkelijk hard zaterdag, en wat was het dan ook jammer dat het regende op zondag.
    Gelukkig hebben we een mooie bijna droge finale gezien, met een verdiende winnaar.
    FF bijkomen en dan op naar Groningen:D

    Greetz Stefan.
     
  9. glimpie

    glimpie Guest

    FF de tijden bekeken en helaas ik moet Mario nog meer les geven... Maar toch super gedaan!! Arie super gereden en de juiste keuze gamaakt!!!
     
  10. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Zo, ik denk ik ga ff de organisatie bedanken, voor een strak geregeld evenement.
    Blijkt dat ik me moet aansluiten bij wat er al gezegd is, kan er niets meer aan toevoegen. :worship:

    Ook ik heb het net als andere rijders erg naar mijn zin gehad, werd inderdaad onwijs sportief gereden, goeie sfeer en gelachen met een paar Engelse Shepherd rijders. Goeie gasten.

    Met verwondering gekeken naar de wagenbeheersing van Mark Green, da's toch wel genieten hoor...
     
  11. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Met Andy in de weer geweest?

    Nogmaals bedankt voor je INS-box Martin!
     
  12. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Hij had me ff geholpen Woensdag met tanken en afstellen tijdens het inlopen van een motor.

    Jullie hebben i.i.g. goed plezier gehad van mijn INS-box!....
     
  13. Bart_Banaan

    Bart_Banaan Forum veteraan

    Lid geworden:
    26 nov 2003
    Berichten:
    5.964
    Locatie:
    RC-Junkies.nl
    Het (nederlandse) verslag en de foto's van Roelof staan online:

    RC-Junkies.com

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  14. footy71

    footy71

    Lid geworden:
    30 dec 2004
    Berichten:
    649
    Hoe kan het nou mogelijk zijn dat een rijder als Jilles, met fabrieksondersteuning, wordt afgekeurd op een te grote tank? Kan iemand dat uitleggen of toelichten? Een verkeerde tank gemonteerd (dat zou wel heel knullig zijn) of een productiefoutje?

    Marcel.
     
  15. QuiXoTic

    QuiXoTic

    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Berichten:
    651
    Locatie:
    Den Hoorn
    Knullig is het zeker. In ieder geval wordt de brandstofslang van tank naar carburateur ook meegerekend, dus als je die te lang maakt is het ook gebeurd.
     
  16. footy71

    footy71

    Lid geworden:
    30 dec 2004
    Berichten:
    649
    Ik neem aan dat Serpent de auto voor Jilles geprepareerd heeft, en als dan de slangen te lang zijn noem ik dat ook erg knullig....als het nou een recreatierijder zou betreffen, maar nee een groot merk ondersteunt een grote rijder, dan mag je toch hopen dat ze de boel voor elkaar hebben...

    Marcel.
     
  17. hugo41

    hugo41

    Lid geworden:
    15 sep 2005
    Berichten:
    1.297
    Locatie:
    Zeewolde
    Geloof mij maar, het lag echt niet aan een te lange slang!!
    Zat er zelf voor een derde test bij als extra controle, maar helaas hebben we hem moeten afkeuren. regels zijn nu eenmaal regels.
    ik hoopte dat wij niemand hoefde af te keuren. maar helaas toch nog eentje.
    zonde.

    even wat anders mensen;

    Ik hoorde een gerucht de ronde gaan dat ik als wedstrijdleider alles weer alleen heb moeten doen.
    Om dit even uit de wereld te helpen. deze tekst:
    Ik heb best wel veel voorbereidende werk alleen gedaan, ja. maar wel VOORBEREIDEND !!

    Het weekend, en das vanaf vrijdag, heb ik alle hulp gehad die er maar nodig was
    We hadden zelfs teveel vrijwilligers, die deze GP 1:8 moeglijk hebben gemaakt.

    Ik doe een wedstrijd nooit alleen!! Dat kan ook eigeblijk niet. Je hebt altijd een team nodig groot of klein.
    Wij hebben met alle vrijwilligers een super GP 1:8 neer kunnen zetten waar de sportivietijd en gezelligheid erg hoog waren.

    Dit was, EN is, alleen mogelijk als je een goed team van vrijwilligers heb !!!!
    En ik mag wel zeggen, dat wij een super team hadden die hun werk/taak uitermate goed hebben gedaan. ALLEMAAL STUK VOOR STUK.

    Ook de vele vrijwilligers die het hele weekend de kantine hebben gedraaid
    was meer, veeeeel meer, dan voldoende.
    Zonder deze mensen kan ook een wedstrijd niet goed draaien

    Kortom..............nogmaals mijn dank aan alle vrijwilligers die deze mooie GP 1:8 mogelijk hebben gemaakt

    Mvrg
    Hugo JH Keller
    Wedstrijdleier
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2009
  18. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.484
    Locatie:
    Sassenheim
    Ik merkte in een ander topic ook "tot zaterdag" op ;)

    Maar ik ben eens aan het rekenen geweest, een brandstofslang heeft maar een 2mm doorlaat, 30 cm slang heeft 1cc volume!

    Jilles heeft gewoon pech gehad dat zijn tank marginaal groter was of door de temperatuur van de drukgassen groter is geworden en gebleven. Het geeft maar weer eens aan dat niet alles vanzelfsprekend is en controle vereist is.
     

Deel Deze Pagina