Grasmaaier AFC Gorinchem gestolen

Allen,

Ongeveer 4 maanden geleden hebben wij met het weinige geld in kas een andere grasmaaier gekocht. Een mooi Hayter LT335 welke prima voldeed en ons een mooi grasveld opleverde.
Helaas hebben onze criminele medemensen zich afgelopen week meester gemaakt van deze maaier, alleen wat souveniers in de vorm van defecte hangsloten en kabelschoentjes van het contactslot achterlatende.
Het gaat om een rode Hayter LT335 (hij was groen maar is rood geschilderd) met onderstaande specificaties:

- 40pk, 4 cilinder, Kubota diesel
- 3-voudige Magna Units ( 6-messig)
- Maaibreedte: 210cm
- Kooien zijn onafhankelijk bedienbaar
- Volhydraulisch; heffen, maaien, sturen, rijden
- 4-wiel aandrijving
- Sperdifferentieel (voorwielen)

Graag uitkijken naar deze maaier en als hij word aangeboden dan graag even contact.

mvg Fred de Man
Voorzitter AFC

dat is geloof ik de laatste tijd schering en inslag..:bad-words:
ik ben zins 2 maanden lid van een vliegclub in zaltbommel .
en daar hebben ze ook al een paar keer huis gehouden..
zelfs met cross motoren het halve veld verrot gereden .
echt te triest voor woorden ..bah <---en dan hou ik het netjes :bad-words::bad-words:

Laatst bewerkt:
het word met de dag gekker niet normaal

we houden het in de gaten of we hem tegenkomen je weet
het nooit

verdorie Fred...
het is ook altijd wat..

al een keer de caravan daar in de fik gestoken, nu de grasmaaier weer... gaat lekker.
moet toch weer eens kijken op mijn oude club...

@Ben.r;

Wil je je bericht aanpassen?
Het quoten van hele lappen text (en dan vooral direct na het originele bericht) is totaal zinloos, als je er ook nog eens niet inhoudelijk op reageert.

Mocht je een bepaalde persoon willen aan spreken kan het eventueel ook met het hier gebruikelijke: @ Ben.r

Foto

Ik heb helaas geen foto van de machine, ik ga even op internet zoeken naar een vergelijkbare machine en deze foto's plaatsen.

mvg Fred de Man

Dat is balen Fred. Ik hoop niet dat hij al op transport naar het oostblok is. Sterkte met de zoektocht, ik hoop echt dat jullie die machine weer terug krijgen.
Bert

Dat ding is al in het "oostblok", het was hier in het oosten schering en inslag geen schuur was veilig nu hier niks meer te halen valt trekt men schijnbaar verder het land in.

Heren,

Weinig foto's te vinden, wel staat er een ongeveer dezelfde te koop op marktplaats alleen deze is groen tevens had de onze geen zwaailicht en michelin poppetje.
Deze staat op:

Marktplaats.nl > kooimaaier Hayter T24 - Tuin en Terras - Overige Tuin en Terras

Let dus op, het bedrijf alhier afgebeeld heeft dus helemaal niets met de diefstal of andere zaken omtrent onze maaier van doen. Er is totaal geen connectie behalve dat het een een zelfde soort maaier is.

Zal tevens proberen een foro te koppelen.

mvg Fred de Man

Back