gratis gekregen honey bee king 2

• Topicstarter Topicstarter hoiditbenik
  • Startdatum Startdatum
H

hoiditbenik

Guest
hallo,

op vakantie heb ik van de man die naast ons kampeerde een honey bee king 2 gekregen hij had die gevonden die lag ergens in een bos:mrgreen:

dus iemand is de verloren maarja

alleen het had dus goed geregend en de sercos enz varen dus nat geworden en de accu heeft volgens mij ook kort sluiting gemaakt nu heb alles weg gegooid alleen het freame heb ik nog heeft aluminium upgrade maar nu ben ik op zoek naar onderdelen iemand een site ervoor en hoe ik heb moet instelen ps ik wil geen spul van e-sky kan dat

mvg kevips mag ik gewoon op een gras veldje vliegen

Ik begrijp de blijdschap, maar de meeste Helivliegers zijn hier wel lid, lijkt me. Kan je niet beter wachten tot de vinder hier op het forum kijkt? Is misschien wat handiger, komt nogal lullig over als de eigenaar dit leest xD

Ik begrijp de blijdschap, maar de meeste Helivliegers zijn hier wel lid, lijkt me. Kan je niet beter wachten tot de vinder hier op het forum kijkt? Is misschien wat handiger, komt nogal lullig over als de eigenaar dit leest xD

hij is gewonde in italie

:P

alz k hed goet begyijp dan ligge de gewonde in italië

Pfff, lekker volwassen reactie zeg...iedereen is eens 13 geweest denk ik.
Ook al vergeten sommige alle ongewenste details en begint het moraal gepastte leven pas na de dertig..

Kijk anders eens hier Hoiditbenik:
• Forumoverzicht
Hier zijn erg veel Honeybee king piloten verenigd, die de heli binnenstebuiten kennen.
Zij hebben vast wel een antwoord op je vragen.

M.vr.gr.
Eric

Laatst bewerkt:
@Eric,

Misschien wat flauw en kinderachtig maar als je 13 jaar bent (middelbare school!!), mag je toch wel de moeite nemen je tikfouten te verbeteren vóór je de send-knop indrukt en in begrijpelijk nederlands een vraag te stellen?
Getuigt ook van een beetje fatsoen en respect voor diegenen waar je een antwoord van verwacht.

Gr. Jan

Als je het op deze manier opmerkt naar de jongere leden van dit forum dan heb ik daar weinig problemen mee Jan,
Echter wordt er steeds vervelender naar elkaar gereageerd, en bar weinig inhoud gegeven aan het topic.

In de eerste plaats is dit een hobby forum waar informatie over de modelbouwhobby wordt uitgewisseld, geen taalkundig instituut, geen wetshandhaving, of platform met voorbeeldfunctie op het gebied van normen en waarden die ons de afgelopen jaren met dwang door de strot worden geduwd.
Ik zou graag wat meer tolerantie en gezelligheid terugzien.

Maar goed,
Dat is mijn persoonlijke mening.
En heeft dus helemaal niets met de regels van dit forum te maken.
Dus als jullie willen, ga gerust je gang en maak er een gezellige boel van zou ik zeggen.
Ik hoop niet dat je gebruikersnaam al te letterlijk bedoeld is ;)
(het gaat mij namelijk alleen maar om het plezier in de hobby)

M.vr.gr.
Eric

Laatst bewerkt:
Wapske,

dat hangt er natuurlijk van af stel:
je vliegt op een open plek in het bos (doe ik ook wel eens vanwege windvoordelen), je crasht of raakt je heli kwijt (dat vind IK nou raar) je gaat weg.
Meneer X vindt de heli en vertelt tegen meneer Y dat hij hem IN het bos heeft gevonden.
Dan is het toch niet raar?

Wapske,

dat hangt er natuurlijk van af stel:
je vliegt op een open plek in het bos (doe ik ook wel eens vanwege windvoordelen), je crasht of raakt je heli kwijt (dat vind IK nou raar) je gaat weg.
Meneer X vindt de heli en vertelt tegen meneer Y dat hij hem IN het bos heeft gevonden.
Dan is het toch niet raar?

je hebt gelijk,

daarom vind ik het ook raar want jij blijft dicht bij vliegen, en als je crasht neem je hem gewoon mee naar huis

maar dan nog : eerst is de heli van "iemand" en dan van een man uit italie,

Pfff, lekker volwassen reactie zeg...iedereen is eens 13 geweest denk ik.
Ook al vergeten sommige alle ongewenste details en begint het moraal gepastte leven pas na de dertig..

Kijk anders eens hier Hoiditbenik:
• Forumoverzicht
Hier zijn erg veel Honeybee king piloten verenigd, die de heli binnenstebuiten kennen.
Zij hebben vast wel een antwoord op je vragen.

M.vr.gr.
Eric

Toen jij en ik 13 waren konden we beter schrijven. De basisschool van nu is bijna gelijk aan de mavo van onze jeugd. Met het huidige onderwijs moet je met 13 jaar beter weten. Maar het is mode om zo te schrijven. Zelfs somigen van 30 doen het. Je maakt mij niet wijs hat heel dyslectisch nederlend hier op het forum aanwezig is. En dan nog, mijn neef is dylectisch en heeft daarom ook een aangepast onderwijs gevolgd. En hij kan nog beter schrijven. Ik heb een leraar in de buurt wonen die lesgeeft aan het voortgezet onderwijs en hij zegt dat er nog steeds taalles wordt gegeven in zowel nederlands als engels en dat ze met internet taal zoals hij dan noemt beslist geen examens zouden halen.

Die sms taal is mode en wordt bewust geschreven. Inplaats van mij op mijn leeftijd te wijzen, zou je eens naar jezelf moeten kijken en eens moeten zeggen tegen zo'n knul dat hij niet foutloos, maar leesbaar moet schrijven.

en k vindt bpaaldt nie da di errug leeschbaar is en een jonge fan 13 weet egt wel beter bofendien is het ook beter voor het forum egt wel mijn buurjochie fan 10 schryft al beter in tis egt geen taalknobble

Je hoeft niet foutloos te schrijven, dat verlang ik van niemand, ik maak ook heel veel fouten. Sommige zie ik en verbeter ik, anderen glippen er door en zie ik pas veel later of helemaal niet. Maar je zal het toch wel een heel klein beetje met mij eens zijn dat die sms taal niet meer te volgen is. Je zoekt hier hulp, daar is het forum voor, maar maak dan op zijn minst een leesbare post. Een kind van 13 is in 2009 geen kind meer, niet zoals toen wij 13 waren. Ze zuipen, ze blowen en roken hun kapot, stomdronken zijn is tegenwoordig al geaccepteerd op die leeftijd. Nou dat lijken mij allemaal volwassen dingen, dan kan je ook wel volwassen schrijven.

Ik vermoed dat die helicopter is kwijtgeraakt door een beginneling die hem te hoog heeft laten stijgen de controle kwijtraakte en vervolgens buiten zendbereik kwam. Dan vliegt hij door tot de accu leeg is. Hoe hoger je komt, hoe harder het waait. Ik denk dat je met een halflege accu wel een kilometer of 5 haalt als je 50 meter hoog zit. Misschien nog wel meer.

Ik vermoed dat die helicopter is kwijtgeraakt door een beginneling die hem te hoog heeft laten stijgen de controle kwijtraakte en vervolgens buiten zendbereik kwam. Dan vliegt hij door tot de accu leeg is. Hoe hoger je komt, hoe harder het waait. Ik denk dat je met een halflege accu wel een kilometer of 5 haalt als je 50 meter hoog zit. Misschien nog wel meer.

Probeer maar eens op 50 meter hoogte de sticks los te laten. Ik denk dat je eerder 50 meter ver komt dan 5 kilometer!, maar ik kan er natuurlijk naast zitten. Een vliegtuig vliegt redelijk goed recht uit, maar een helikopter?

Tim de Boer

Kan mij inderdaad niet voorstellen dat een heli grote afstanden aflegt als je de knuppels loslaat. 1 zuchtje wind en hij zal al richting de grond mikken om er na hoogstens 30 seconden in te ploegen.

Een helicopter kan prima rechtuit vliegen, en nog hard ook. Als je zo buiten je zendbereik komt blijven de servo's staan en vliegt de heli door tot hij geen brandstof of stroom meer heeft.

Het blijft weer over totaal andere zaken gaan dan het onderwerp en gestelde vraag, in wat voor taal dan ook :sleepy:.
En er wordt nog altijd geen enkele poging gedaan om een gericht antwoord te posten.

Voor gezellige onderonsjes op het gebied van veiligheid, regelgeving, dislectie, generatiekloven, plausebiliteit van geposte verhalen van medeforumleden verwijs ik jullie graag naar het non-modelbouwcafe.
En anders eens een gericht verzoek naar de beheerder om daar passende regels voor op te stellen, kijken hoeveel leden we dan na een poosje overhouden, en hoe gezellig het hier dan zal zijn.
Kritiek is altijd welkom, opzettelijk off-topic posten om alleen maar je frustratie te uiten niet wat mij betreft, daar is niemand mee geholpen namelijk.

M.vr.gr.
Eric

Hij vraagt om een link naar onderdelen en we mogen toch geen winkelbesprekingen voeren?

Ik ben bang dat het metalen spul van E-sky en de alternatieven allemaal niet van super qualiteit zijn. Hoewel ik persoonlijk het gevoel heb dat de 'Xtreme' gemerkte spullen iets handiger in elkaar steken, is ook dat gemachineerd in het oosten.

Als je het in NL besteld ben je duurder uit maar heb je het sneller (lees, soms zelfs twee keer zo duur).

sjaa....
Als je mij op de letter nauwkeurig als een scholier vs leraar gaat benaderen....beetje kinderachtig vind ik, stelletje kleuters bij elkaar.
Het gaat mij puur om dat kinderachtige gezeur iedere keer.
Als je niets hebt toe te voegen, en een draadje niet de moeite waard vind..Reageer dan gewoon niet a.u.b.
Iemand imiteren of natypen, wijzen op zijn slechte taalgebruik, het wel of niet houden aan bepaalde regels, discussieren om te discussieren....etc.etc.
Dus Allemaal zaken die weinig tot niets te maken hebben met de hobby, horen wat mij betreft hier niet thuis.
Kan je beter op je club of in de kroeg doen als je daar behoefte aan hebt.
Dit forum staat volgens mij vol met Linkjes naar diverse internetbedrijven, omdat ze dan iets nieuws of toepasselijks hebben.
Een specifieke winkel bespreken en uitvoerend beoordelen positief of negatief is inderdaad niet toegestaan, het is hier geen consumentenbond.

Maar ik ga er mee stoppen, die moderatortitel gaat er binnenkort lekker vanaf.
En dan hoop ik dat de regels naar jullie wensen worden aangepast.
Lekker strak, taalvast, gezellig zeg maar ;)

M.vr.gr.
Eric

Back